Diskusija „Kaip sekasi mokyti matematikos pagal atnaujintas ugdymo programas 5 ir 7 klasėse“

2024 m. balandžio 4 d., 09:45

Kauno miesto matematikos mokytojų metodinis būrelis kovo 28 dieną organizavo diskusiją „Kaip sekasi mokyti matematikos pagal atnaujintas ugdymo programas 5 ir 7 klasėse“, į kurią pakvietė nuotoliniu būdu jungtis Kauno miesto ir Jonavos rajono savivaldybių matematikos mokytojus, dirbančius su 5 ir 7 klasių mokiniais.

Pranešimus skaitė Aušrelė Gicevičienė, Kauno Bernardo Brazdžionio mokyklos mokytoja metodininkė, Emilita Viskantienė, Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijos mokytoja metodininkė, Roberta Šidlauskienė, Jonavos r. Žeimių mokyklos-daugiafunkcio centro vyresnioji mokytoja, Birutė Narijauskaitė, Kauno Žaliakalnio progimnazijos ir Kauno jėzuitų gimnazijos mokytoja ekspertė, Irma Rodaitienė, Jonavos r. Bukonių mokyklos-daugiafunkcio centro vyresnioji mokytoja, Laima Daukšytė-Koncevičienė, Kauno Simono Daukanto progimnazijos mokytoja ekspertė, Ala Jonušienė, Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazijos mokytoja metodininkė, Janina Šulčienė, Kauno Simono Daukanto progimnazijos mokytoja ekspertė.

Diskusiją moderavo Kauno Žaliakalnio progimnazijos ir Kauno jėzuitų gimnazijos matematikos mokytoja ekspertė Birutė Narijauskaitė ir Kauno Simono Daukanto progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, matematikos mokytoja ekspertė Laima Daukšytė-Koncevičienė.

Buvo kalbama apie programose esančių temų skaičių dabar ir anksčiau, apgailestaujama, kad temų įtvirtinimui laiko nebelieka, nes skubama, kad spėtų išdėstyti visas temas. Didžioji dalis pasisakiusių mokytojų tik kovo pabaigoje baigė V klasės vadovėlio I dalį. Mokytojai, kurie dirba su 7 klasių mokiniais, minėjo, kad problema ne tik didelis temų skaičius, bet ir tai, jog nėra naujo vadovėlio. Ruošiantis 7 klasės pamokai tenka vartyti ir 7, ir 8, ir 9 klasės vadovėlius, o mokiniams visų šių vadovėlių suteikti nėra galimybių. Taip pat buvo pasidžiaugta, kad V klasei išleisti net du vadovėliai, paanalizuota keletas temų iš šių vadovėlių, aptarti jų privalumai ir trūkumai. Mokytojos taip pat dalinosi patirtimi, kokius metodus taiko dirbdamos pagal atnaujintas programas.

Renginio dalyviai džiaugėsi šia diskusija, nes jiems svarbu pasišnekėti rūpimais klausimais.

 

Dėkojame visiems diskusijos dalyviams už gerosios patirties sklaidą, rūpimų klausimų kėlimą ir norą juos spręsti.