Nuo 2021 m. rugsėjo 1 d. Kauno pedagogų kvalifikacijos centro pavadinimas keičiamas į Kauno švietimo inovacijų centrą (kodas 193043096), vadovaujantis 2021 m. birželio 22 d. Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T-259.
Centras – vienas iš didžiausių Lietuvoje pedagogų kvalifikacijos tobulinimo centrų (įkurtas 1995 m. liepos 15 d.) ir pirmasis šalyje akredituotas (2024 m. pakartotinai dar penkeriems metams, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. balandžio 23 d. įsakymu Nr. V-439 „Dėl institucijos, vykdančios mokytojų ir švietimo pagalbą teikiančių specialistų kvalifikacijos tobulinimą, veiklos akreditacijos“. Akreditacijos pažyma).
Centras yra moderni dalykinė, informacinė, metodinė mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų ir kitų suaugusiųjų kvalifikacijos tobulinimo institucija, teikianti kokybiškas edukacines paslaugas, besiorientuojanti į regiono ir šalies poreikius, infrastruktūros kaitą, Europos Sąjungos švietimo struktūras, tarptautinį bendradarbiavimą bei švietimo sistemos plėtrą.
Centro veikla grindžiama vertybėmis: tolerancija ir empatija; demokratiškumu ir lygių galimybių sudarymu; noru tobulėti ir keistis; atsakomybe ir komandiniu darbu; pagarba švietimo bei kultūros tradicijoms.
Misija
Maksimaliai tenkinti įvairių tikslinių grupių – mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, aukštesniųjų klasių mokinių, mokinių tėvų ir kitų grupių suaugusiųjų – mokymosi visą gyvenimą poreikius. Užtikrinti valstybės ir savivaldybės deleguotų funkcijų ir švietimo prioritetų įgyvendinimą kvalifikacijos tobulinimo srityje.
Vizija
Modernus pedagogų ir kitų suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą centras.
Centro veiklos kryptys
Švietimo darbuotojų kvalifikacijos poreikių analizė, kvalifikacijos tobulinimo organizavimas, kvalifikacijos tobulinimo renginių kokybės analizė.
-
Metodinės, dalykinės, informacinės pagalbos teikimas švietimo įstaigoms, dalykų mokytojų bei mokyklų metodinės tarybos veiklos koordinavimas.
-
Mokinių olimpiadų ir konkursų organizavimas, tarpdisciplininio itin gabių mokinių programos koordinavimas.
-
Efektyvios ir sėkmingos pedagogų edukacinės patirties paieška, analizė, apibendrinimas, kaupimas ir sklaida.
-
Miesto, regiono, šalies ir tarptautinių projektų rengimas, įgyvendinimas, koordinavimas.
-
Neformaliojo suaugusiųjų švietimo koordinavimas, renginių įvairioms tikslinėms ir skirtingo amžiaus grupėms organizavimas.