Kvalifikacijos tobulinimo programa
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos 2019 m.
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos 2018 m.
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos 2017 m.
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos 2016 m.
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos 2015 m.
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos, prilygintos akredituotoms, kurių akreditacija galioja 2018-01-01 – 2018-06-30
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos, prilygintos akredituotoms, kurių akreditacija galioja 2017-06-30 – 2017-12-31
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos, prilygintos akredituotoms, kurių akreditacija galioja 2017-01-01 – 2017-06-30
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos, prilygintos akredituotoms, kurių akreditacija galioja 2016-01-01–2016-07-31
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos, prilygintos akredituotoms, kurių akreditacija galioja 2015-08-01–2015-12-31
-
Kvalifikacijos tobulinimo programos, prilygintos akredituotoms, kurių akreditacija galioja 2015-01-01 iki 2015-06-30
Programos, vykdomos ne Lietuvos Respublikos teritorijoje
Eil. Nr. |
Kvalifikacijos tobulinimo programos pavadinimas, akreditacijos Nr. |
Programos akreditacijos terminas |
Patvirtinimas (Ugdymo plėtotės centro direktoriaus įsakymo numeris) |
1. |
„Ugdymo turinio individualizavimas, pažangos ir pasiekimų vertiniams: Suomijos patirtis“, akreditacijos Nr. 213000283. |
2018-05-11 |
2015-05-12 įsakymas Nr. VK-68 |
2. |
„Kūrybingumo ugdymas Lenkijos švietimo ir ugdymo įstaigose“, akreditacijos Nr. 211000185. |
2018-11-15 |
2015-11-16 įsakymas
|
3. |
„Mokymosi aplinkų kūrimas, modernizavimas mokinių pasiekimų pažangai užtikrinti Latvijos ugdymo įstaigose“, akreditacijos Nr. 211000272 |
2019-02-12 |
2016-02-12 įsakymas Nr. VK-17 |
4. |
„Airijos švietimo įstaigų bendruomenių narių tarpusavio santykiai – kokybiško ugdymo pagrindas“, akreditacijos Nr. 213000794 |
2019-06-02 |
2016-06-03 įsakymas Nr. VK-80 |
5. |
„Gabių ir talentingų vaikų ugdymas. Izraelio patirtis“, akreditacijos Nr. 213000822 |
2019-10-03 |
2016-10-04 įsakymas Nr. VK-120 |
6. |
„Efektyvi patyčių ir smurto prevencijos sistema Norvegijos ugdymo įstaigose“, akreditacijos Nr. 213001028 |
2018-02-27 |
2017-02-28 įsakymas Nr. VK-20 |
Valstybės tarnautojų mokymo programos
Eil. Nr. |
Mokymų programa |
Valandos |
1. |
Konfliktų sprendimo ir jų prevencijos būdai.Tikslas – suteikti žinių ir įgūdžių taikyti efektyvius konfliktų sprendimo bei prevencijos būdus.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
2. |
Efektyvios iškalbos menas.Tikslas – patobulinti valstybės tarnautojų iškalbos kompetenciją.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
3. |
Dalykinės situacijos valdymo įgūdžių formavimas: konflikto signalų atpažinimas, neigiamų emocijų valdymas, konstruktyvus minčių reiškimas.Tikslas – valstybės tarnautojų komunikacinės kompetencijos įgalinimas, dalykinės situacijos valdymo įgūdžių formavimas.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
4. |
Interesantų nepasitenkinimo ir pretenzijų valdymas.Tikslas – tobulinti dalykinio bendravimo įgūdžius (socialines ir komunikacines kompetencijas) bei interesantų nepasitenkinimo ir pretenzijų valdymą.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
5. |
Dalykinio bendravimo įgūdžių formavimas.Tikslas – tobulinti dalykinio bendravimo įgūdžius (socialines ir komunikacines kompetencijas).Pagrindinės temos:
|
8 val. |
6. |
Darbas komandoje.Tikslas – supažindinti su darbo komandoje psichologiniais ypatumais, metodikomis, skirtomis komandinio darbo bei komandos narių efektyvumui skatinti; ugdyti sėkmingo komandos nario kompetencijas (socialines ir komunikacines).Pagrindinės temos:
|
8 val. |
7. |
Socialinės kompetencijos raiškos ypatumai dalykinėje situacijoje.Tikslas – socialinės kompetencijos įgalinimas, dalykinės situacijos valdymo įgūdžių formavimas.
Pagrindinės temos:
|
8 val. |
8. |
Bendravimo etiketas.Tikslas – supažindinti su bendravimo etiketo taisyklėmis oficialioje aplinkoje.
Pagrindinės temos:
|
8 val. |
9. |
Oficialus svečių priėmimas.Tikslas – tobulinti valstybės tarnautojų bendravimo ir bendradarbiavimo, situacijos valdymo kompetencijas.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
10. |
Bendravimas ir bendradarbiavimas su žiniasklaida. Interviu.Tikslas – tobulinti valstybės tarnautojų kompetenciją efektyviai bendrauti su žiniasklaida.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
11. |
Tarnautojų kalbos kultūra ir etiketas.Tikslas – formuoti valstybės tarnautojų kalbos vartojimo pagrindus, padėti suvokti kanceliarinės kalbos ypatumus bei ugdyti gebėjimą ją vartoti.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
12. |
Bendravimo menas: kaip bendrauti su sudėtingo būdo klientais.Tikslas – padidinti valstybės tarnybos tarnautojų kompetenciją valdyti konfliktines situacijas darbinėje aplinkoje.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
13. |
Viešieji pirkimai: naujausi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimai.Tikslas – tobulinti valstybės tarnautojų viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo įgūdžius.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
14. |
Lyderystės ir bendradarbiavimo stiprinimas efektyviai organizacijos plėtrai.Tikslas – suteikti žinių apie asmenybių skirtumus ir šių skirtumų panaudojimą organizacijos plėtrai, supažindinti su lyderyste grįstos vadybos principais žmogiškųjų išteklių valdyme.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
15. |
Kokybės vadybos sistemos procesų modelio taikymas viešajame sektoriuje.Tikslas – suteikti valstybės tarnautojams žinių ir įgūdžių, reikalingų taikant kokybės vadybos sistemos procesų modelį viešajame sektoriuje.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
16. |
Viešasis pasisakymas.Tikslas – suteikti žinių ir praktinių gebėjimų apie viešo kalbėjimo ypatumus, balso ir kūno valdymo technologijas, pasisakymo parengimo plano sudarymą bei sudėtingų pristatymo situacijų valdymą.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
17. |
Efektyvus vadovavimas.Tikslas – lavinti vadovavimo įgūdžius, išmokyti efektyviai vadovauti, supažindinti su lyderystės ir valdymo stiliais, komandos motyvavimo būdais.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
18. |
Pozityvus mąstymas.Tikslas – supažindinti su pozityvaus mąstymo privalumais, išbandyti ir pritaikyti pozityvaus mąstymo lavinimo technikas, sustiprinti pozityvumą.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
19. |
Tarptautinio protokolo ir tarnybinio etiketo mokymai.Tikslas – išmokti oficialaus bendravimo normų ir principų, užtikrinančių sėkmingą viešą organizacijos atstovavimą bei dalykinį bendravimą.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
20. |
Paslaugų kokybės tobulinimas viešajame sektoriuje.Tikslas – stiprinti viešųjų paslaugų organizacijų tarnautojų gebėjimus tobulinti paslaugų kokybę viešajame sektoriuje bei skatinti juos kurti paslaugų tobulinimo modelius savose organizacijose taikant visuotinės kokybės vadybos modelį.Pagrindinės temos:
|
8 val. |
Kauno švietimo inovacijų centras yra įtrauktas į Valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą (LR VRM 2009 m. sausio 30 d. įsakymas Nr. 1V-38).
Lektoriai pasižymi aukšta kvalifikacija, profesionalumu, turi didelės patirties vedant respublikinius ir tarptautinius mokymus.
Mokymai vyks surinkus dalyvių grupę. Atsižvelgsime į Jūsų poreikius ir pageidavimus!
Maloniai kviečiame registruotis ir dalyvauti!
Kontaktai:
Laura Vaitkevičienė
el. paštas laura.vaitkeviciene@kaunosic.lt,
tel. (8-37) 32 39 41.
Kauno miesto ugdymo įstaigų gerosios patirties sklaidos programos Lietuvos pedagogams
Nr. |
Programos pavadinimas |
Trukmė
|
1 |
2 |
3 |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų gerosios patirties sklaida |
||
1. |
„Netradicinės ugdymo aplinkos įtaka vaikų kūrybiškumo ir kompetencijų lavinimui M. Montessori ir R. Šteinerio (Valdorfo) darželiuose“. |
6 |
2. |
„Alternatyvių ugdymo sistemų įtaka mokyklos bendruomenės formavimui(si) ir visuminiam vaiko ugdymui(si)“. |
6 |
3. |
„Lauko pedagogika ikimokyklinių įstaigų veikloje“. |
6 |