Su džiaugsmu pranešame, kad Lietuvos ir Japonijos mokinių kūrybinių darbų paroda „Draugystės tiltai“ dabar yra eksponuojama Japonijoje.

2024 m. lapkričio 6 d., 15:51

Mums didelė garbė, kad šis projektas, skatinantis draugystę ir tarptautinį bendradarbiavimą, sulaukė tokio dėmesio ir šiltų įvertinimų.

Šių metų  festivalio „Japonijos dienos Kaune WA“ metu Kauno švietimo inovacijų centre vyko iškilminga „Draugystės tiltų“ parodos atidarymo ceremonija, pritraukusi daugybę mokinių, mokytojų bei garbių svečių. Dabar šie kūriniai pasiekė Japoniją, kur tęsia savo kelionę ir skleidžia šviesą bei draugystės žinią tarp Lietuvos ir Japonijos vaikų. Projekte dalyvavo Osakos, Curugos ir Jaocu miestuose gyvenantys vaikai  ir penkių Kauno miesto mokyklų mokiniai: Kauno Jono ir Petro Vileišių mokyklos, Kauno Jurgio Dobkevičiaus progimnazijos, Panemunės progimnazijos, Kauno „Saulės“ gimnazijos ir Kauno Antano Martinaičio dailės mokyklos.

„Tilto“ projektas yra iniciatyva, siekianti tiesti draugystės tiltus tarp vaikų iš skirtingų šalių. Pirma, vaikai vienoje šalyje nupiešia pusę tilto, galvodami apie vaikus svetur. Paskui vaikai iš kitos šalies užbaigia tiltą nupiešdami likusią jo pusę. „Mažuosius draugystės tiltus“ pradėjo kurti Japonijoje gyvenantys vaikai – jie piešė pirmąsias tiltų puses. Lietuvos mokiniai nupiešė antrąsias tiltų puses.

Plačiau apie parodą Japonijoje galite perskaityti projekto „Tiltas“ idėjos autorės, organizacijos „NPO Gofar Bank“ Valdybos pirmininkės Tae Babos įraše: https://www.facebook.com/share/p/4vMxXZ7ZUbhetQ6H/?mibextid=WC7FNe

„Draugystės tiltų“ paroda Japonijoje veiks š.m. lapkričio mėnesį. „NPO Gofar Bank“ lapkričio 24 d. taip pat organizuoja Lietuvai skirtą vakarėlį, kurio metu supažindins vakarėlio svečius su Lietuvos kultūra.

Nuoširdžiai didžiuojamės turėdami galimybę bendradarbiauti su Japonijos ambasada Lietuvoje ir „NPO Gofar Bank“ bei drauge stiprinti abiejų tautų ryšius ir dalytis Kauno miesto mokinių kūryba su Japonijos visuomene.

 

Ernesta Ažukaitė, Kauno švietimo inovacijų centro metodininkė