Dalyviai – švietimo įstaigų vadovai, pavaduotojai, raštvedžiai ir kiti administracijos darbuotojai.
Raštas – siunčiamasis dokumentas, kuriuo ne tik pateikiame kokybišką, aiškią, argumentuotą informaciją, bet kartu kuriame mūsų įstaigos įvaizdį tarp partnerių, klientų, valstybės institucijų ir kt.
Tai specifinis dokumentas, kurio turinys turi būti konkretus, logiškas, glaustas, teisiškai teisingas, bet kartu ir aiškus, suprantamas gavėjui, etiškas ir nepriekaištingas kalbos požiūriu. O gal patogiau susirašinėti el. laiškais – „super“, „ok“, „linkėjimai“…..?
Viską su pavyzdžiais ir dažnesnių klaidų analize aptarsime seminare. Dalyviai turi galimybę prieš 1 savaitę iki seminaro atsiųsti savo nuasmenintus raštus su klausimais ar pastabomis, kuriuos viešai analizuosime seminaro metu -aptarsime klaidas, ieškosime geresnių jų variantų. Dėl praktinių dokumentų analizės seminare kiekvienu atveju sprendžia lektorė, atsižvelgdama į dalyvių skaičių, pasikartojančią problematiką ir kt. aplinkybes.
Potemės:
1. Dokumentų rengimo bendrieji reikalavimai:
1.1 Dokumento elementai ir jų išdėstymas.
1.2. Metaduomenys dokumente — nuosekliai apie kiekvieną (datos, numerio,adresavimo ypatumai, įstaigos duomenys, kitų metaduomenų rašymas ir klaidos).
1.3. Autentiškumo ir vientisumo patvirtinimo būdai. Ar būtinas parašas dokumente?
1.4. Popierinių dokumentų rengimo ypatumai. Kada nesiųsti originalo?
1.5. Elektroninių dokumentų rengimo ypatumai. Ar būtinas kvalifikuotas parašas ir oficiali specifikacija (Adoc)?
2. Siunčiamųjų dokumentų rengimas įstaigoje:
2.1. Rašto struktūra, dalys, galimi variantai, šablonai.
2.2. Rašto teksto bendrieji reikalavimai, administracinės kalbos vartojimas, dažniausios klaidos.
2.3. Atskirų raštų rengimo specifika: atsakymas į skundą, pretenzija, iniciatyvinis informacinis raštas ir kt. 2.4. Standartizuotos raštų formuluotės, etiketo reikalavimai.
2.5. Elektroniniai laiškai- kada tik jų pakanka? Formuluotės, klaidos.
2.6. Konkrečių dokumentų analizė, pavyzdžiai, šablonų projektavimas.
Pastabos
- Dalyvių, kurie už kvalifikacijos tobulinimo(si) renginius moka savo lėšomis, prašome mokestį iš anksto pervesti į Luminor Bank AS sąskaitą LT754010042500030278, gavėjas – Kauno švietimo inovacijų centras. Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti tikslų renginio pavadinimą.
- Už renginius mokant dalyviui, mokėjimo kvitą prašome atsiųsti iki renginio pradžios (likus ne mažiau kaip 12 valandų), už renginį atsakingam asmeniui, renginio informacijoje nurodytu el. paštu.
- Už renginius mokant įstaigai, sąskaita faktūra bus pateikta per Sąskaitų administravimo bendrąją informacinę sistemą (SABIS). Informacija dėl sąskaitų išrašymo el. p. saskaitos@kaunosic.lt
- Užsiregistravus internetu, papildomai registruotis telefonu nereikia.
- Dėl seminaro organizavimo įstaigoje paraiškas prašome pateikti direktoriui iki einamojo mėnesio 15 dienos. Tel.: (+37037)324061, 324043, 324157, el. p. info@kaunosic.lt