Pagrindinės seminaro temos:
I. Metinio pokalbio tikslai ir vertė vadovui, darbuotojui, organizacijai.
Sėkminga metinių pokalbių praktika ir klaidos.
Vadovo baimė dėl metinių vertinimų ir jos prevencija.
Motyvuojančių kausimų kolekcija.
• Pokalbio tikslai ir nauda.
• Pokalbio trukmė ir periodiškumas.
• Vadovo atsakomybė.
• Darbuotojo atsakomybė.
II. Pokalbio struktūra:
- Išankstinis darbuotojų informavimas apie pokalbį: kas, kur, kada?
- Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui:
Darbuotojo veiklos apžvalga. „Kritinių įvykių“ technika. Pasiruošimas pokalbiui.
Ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“ arba kai „viskas gerai“?
Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas. - Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas.
Situacijos kontrolė: netikėtų reakcijų ir klausimų suvaldymas. - Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui.
Pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį? - Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas.
- Pokalbio užbaigimas susitarimais.
III. Tikslų formulavimas ir veiksmų planas:
Kaip pokalbių procesą veiksmingai panaudoti mūsų talentų išlaikymui ir rezultatų pasiekimui?
Pastabos
- Dalyvių, kurie už kvalifikacijos tobulinimo(si) renginius moka savo lėšomis, prašome mokestį iš anksto pervesti į Luminor Bank AS sąskaitą LT75 4010 0425 0003 0278, gavėjas – Kauno švietimo inovacijų centras. Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti tikslų renginio pavadinimą.
- Už renginius mokant dalyviui, mokėjimo kvitą prašome atsiųsti iki renginio pradžios (likus ne mažiau kaip 12 valandų), už renginį atsakingam asmeniui, renginio informacijoje nurodytu el. paštu.
- Už renginius mokant įstaigai, sąskaita – faktūra bus išsiųsta el. paštu į įstaigą po renginio. Informacija dėl sąskaitų išrašymo el. p. saskaitos@kaunosic.lt
- Užsiregistravus internetu, papildomai registruotis telefonu nereikia.
- Dėl seminaro organizavimo įstaigoje paraiškas prašome pateikti direktoriui iki einamojo mėnesio 15 dienos. Tel.: (+37037)324061, 324043, 324157, el. p. info@kaunosic.lt