Dalyviai – atsakingi už viešųjų pirkimų vykdymą.
Hibridinis seminaras (KŠIC, Vytauto pr. 44 / Virtuali aplinka Zoom).
Seminaro temos: 1. Pirkimų rūšys. 2. Nuo ko pradėti. 3. Privalomi reikalavimai atliekant mažos vertės pirkimus. 4. Pirkimo vertės ribos, numatomo pirkimo vertė ir pirkimo būdas. 5. Pirkimai, kuriems netaikomi viešųjų pirkimų reikalavimai. 6. Pagrindiniai pirkimų principai. 7. Konfidenciali pasiūlymų informacija. 8. Interesų konfliktas. 9. Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašas. 10. Neskelbiamos apklausos pirkimo būdas. 11. Skelbiamos apklausos pirkimo būdas. 12. Dokumentų, kuriuos reikia pildyti atliekant mažos vertės pirkimus, pavyzdžiai. 13. Rinkos tyrimas ir rinkos konsultacija. 14. Žalieji pirkimai. 15. Pasiūlymų vertinimas. 16. Pirkimo sutartys, reikalavimai jų turiniui. 17. Kainodaros taisyklės. 18. Pirkimo sutarčių keitimo galimybės. 19. Laimėjusio pasiūlymo, pirkimo sutarties ir jos pakeitimų viešinimas. 20. Ginčai su tiekėjais.
Pastabos
- Dalyvių, kurie už kvalifikacijos tobulinimo(si) renginius moka savo lėšomis, prašome mokestį iš anksto pervesti į Luminor Bank AS sąskaitą LT75 4010 0425 0003 0278, gavėjas – Kauno švietimo inovacijų centras. Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti tikslų renginio pavadinimą.
- Už renginius mokant dalyviui, mokėjimo kvitą prašome atsiųsti iki renginio pradžios (likus ne mažiau kaip 12 valandų), už renginį atsakingam asmeniui, renginio informacijoje nurodytu el. paštu.
- Už renginius mokant įstaigai, sąskaita – faktūra bus išsiųsta el. paštu į įstaigą po renginio. Informacija dėl sąskaitų išrašymo el. p. saskaitos@kaunosic.lt
- Užsiregistravus internetu, papildomai registruotis telefonu nereikia.
- Dėl seminaro organizavimo įstaigoje paraiškas prašome pateikti direktoriui iki einamojo mėnesio 15 dienos. Tel.: (+37037)324061, 324043, 324157, el. p. info@kaunosic.lt