Kursų datos virtualioje Zoom aplinkoje (kursai nėra įrašomi):
Lapkričio 7, 14, 21, 28, gruodžio 5 d. 12.00 val.
Dalyviai – IPU mokyklų komandos (mokyklos vadovas, pavaduotojas, mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupės nariai).
Programos tikslas – padėti mokykloms, vykdančioms ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas, kurti besimokančią bendruomenę, siekiančią nuolatinio ugdymo kokybės gerinimo. 2023 m. sausio 30 d. ŠMSM ministrės įsakymu Nr. V-98 patvirtintos Mokyklų, vykdančių ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programos, veiklos kokybės įsivertinimo metodinės rekomendacijos.
Pastabos
- Dalyvių, kurie už kvalifikacijos tobulinimo(si) renginius moka savo lėšomis, prašome mokestį iš anksto pervesti į Luminor Bank AS sąskaitą LT75 4010 0425 0003 0278, gavėjas – Kauno švietimo inovacijų centras. Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti tikslų renginio pavadinimą.
- Už renginius mokant dalyviui, mokėjimo kvitą prašome atsiųsti iki renginio pradžios (likus ne mažiau kaip 12 valandų), už renginį atsakingam asmeniui, renginio informacijoje nurodytu el. paštu.
- Už renginius mokant įstaigai, sąskaita – faktūra bus išsiųsta el. paštu į įstaigą po renginio. Informacija dėl sąskaitų išrašymo el. p. saskaitos@kaunosic.lt
- Užsiregistravus internetu, papildomai registruotis telefonu nereikia.
- Dėl seminaro organizavimo įstaigoje paraiškas prašome pateikti direktoriui iki einamojo mėnesio 15 dienos. Tel.: (+37037)324061, 324043, 324157, el. p. info@kaunosic.lt