Psichoaktyvios medžiagos mokykloje – panikuoti, nekreipti dėmesio ar palikti tvarkytis tėvams?

2025 m. spalio 29 d., 11:24

Spalio 28 d. virtualioje erdvėje vyko metodinis renginys „Psichoaktyvios medžiagos mokykloje – panikuoti, nekreipti dėmesio ar palikti tvarkytis tėvams? Nuo atpažinimo iki veiksmų“, kuriame dalyvavo mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai.

Renginį vedė Gabija Mikulevičienė, Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės klinikinės toksikologijos gydytoja, Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos Farmakologinio budrumo ir apsinuodijimų informacijos skyriaus vyriausioji specialistė.

Susitikimo metu lektorė pristatė aktualią informaciją apie psichoaktyvių medžiagų poveikį žmogaus smegenims, paaiškino, kodėl paauglių smegenys yra ypač pažeidžiamos, aptarė šiuo metu dažniausiai vartojamas bei naujai plintančias medžiagas.

Didelis dėmesys buvo skirtas atsakomybės ir reagavimo klausimams – kas turėtų imtis veiksmų pirmiausia, kaip atpažinti pavojų ir kokių žingsnių imtis mokykloje. Diskutuota ir apie bendradarbiavimą su tėvais bei galimas prevencines priemones, padedančias apsaugoti jaunimą nuo pavojingų eksperimentų. Lektorė pasidalijo įžvalgomis, kokios prevencijos priemonės iš tiesų veikia, o kokios – nepasiteisina praktikoje.

Nuoširdžiai dėkojame lektorei Gabijai Mikulevičienei už profesionalią ir įkvepiančią paskaitą, o dalyviams – mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams – už įsitraukimą ir nuoširdų rūpestį vaikų saugumu.

Silvija Jockutė, Kauno švietimo inovacijų centro metodininkė