Kauno švietimo inovacijų centras ir Kauno miesto matematikos mokytojų metodinis būrelis birželio 13 dieną organizavo diskusiją „Atnaujintų programų įgyvendinimas 5, 7, 9, 11 klasėse ir gairės kitiems mokslo metams 6, 8, 10, 12 klasėse“, į kurią pakvietė nuotoliniu būdu jungtis Kauno miesto ir Raseinių bei Jonavos rajonų savivaldybių matematikos mokytojus. Diskusiją moderavo Jono Pauliaus II-ojo gimnazijos matematikos mokytoja ekspertė Lina Butkevičienė ir Vytauto Didžiojo universiteto „Rasos“ gimnazijos matematikos mokytoja ekspertė Virginija Bareišienė.
Pranešimus skaitė Evelina Salelionytė, Kauno Jono Pauliaus II-ojo gimnazijos mokytoja, Jūratė Ivanauskienė ir Mantas Širkevičius, Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Dariaus gimnazijos mokytojai, Laima Jocienė, Jono Jablonskio matematikos mokytoja, Rasa Zabulionytė, Vytauto Didžiojo universiteto „Rasos“ gimnazijos mokytoja, Raimunda Vaitkevičienė, Kauno Jono Pauliaus II-ojo gimnazijos mokytoja, Daiva Balevičienė ir Giedrius Vaitekėnas, Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijos mokytojai.
Diskusijos metu kalbėta apie matematikos mokytojams svarbius dalykus. Pastebėta, kad 5 klasių vadovėliuose trūksta uždavinių mokiniams, kuriems sunkiai sekasi matematika, labai plati programos apimtis ir mažai savaitinių pamokų.
Iškelta problema – vertinimo neatitikimas progimnazijose ir gimnazijose bei nepakankamas būsimų devintokų pasiruošimas gimnazijai. Svarstyta, kaip įveikti moksleivių baimę tekstiniams uždaviniams.
Diskutuota apie 11 klasės matematikos tarpinio patikrinimo poveikį ugdymo procesui. Dauguma pritarė nuomonei, kad tarpinis patikrinimas kovo mėnesį trukdo ugdymo procesui. Mokytojai dalijosi darbo patirtimi, kaip efektyviai naudoti planimetrijos modulio pamokas. Atkreiptas dėmesys, kad turėtų būti vieningi reikalavimai geometrijos uždavinių sprendimų užrašymui.
Kiekvieno mokytojo patyrimas unikalus. Jaunosios pedagogės kalbėjo apie iššūkius, kylančius pradedantiems mokytojams, apie darbo planavimą.
Pagrindinė išvada: visiems, kurie dirba pagal atnaujintas matematikos programas, trūksta laiko, norint išnagrinėti ir įsisavinti visas temas.
Dėkojame visiems dalyviams už nuoširdžius pasisakymus, išreikštas nuomones, pasidalinta savo darbo patirtimi.
Kauno miesto matematikos mokytojų metodinio būrelio informacija