Paieška

Naujienos

Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Kaip įgalinti gabų ir talentingą vaiką?“ (8 val.)
Metodinė diena „Švietimo pagalbos specialistų vaidmens pokyčiai įtraukiojo ugdymo kontekste: nuo pagalbos teikėjo iki bendradarbiaujančio komandos nario“
„Mokinių pojūčiai ir akademinė sėkmė. Kaip tinkamai organizuoti aplinką?“
Socialinių pedagogų metodinė išvyka „Raudondvario dvaro istorijos labirintai“
„Kuriant saugią erdvę: bendruomenės vaidmuo jaunimo psichikos sveikatai“
Lektorė S. Kudirkaitė
„Taktikos, leidžiančios tėvus paversti sąjungininkais ir bendradarbiais. Balansas tarp lūkesčių ir bendros atsakomybės prisiėmimo“ (8 akad. val.)
Metodinė diena „Skaitmeninių mokymosi priemonių taikymas mokiniams, turintiems įvairių ugdymosi poreikių ir gebėjimų”
„Mokymo turinio pritaikymas klausos sutrikimus turintiems mokiniams“
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Įtraukusis ugdymas – kokybiškas, personalizuotas, atitinkantis galias ir poreikius“ (8 val.)
„Kauno švietimo įstaigų psichologų ir Kauno miesto pedagoginės psichologinės tarnybos bendradarbiavimo klausimai“
Erasmus+ projekto „Įtraukusis ugdymas – stebėsenos vizito Norvegijos švietimo įstaigose patirties sklaida“
„Emocinio intelekto komponentai ir raiška ugdymo procese“ (40 val.)
Metodinis renginys „Kolega – kolegai. Psichologo įrankių dėžutė prieš patyčias“
„Patyčių neuromokslas: kaip smegenys reaguoja ir ką gali padaryti mokykla?“
„Vaikų psichiatrijos aktualijos. Vaikų, turinčių AD/HD ir autizmo spektro sutrikimus, ankstyvoji prevencija“
„Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, kalbinių įgūdžių vertinimas ir šių įgūdžių formavimas“ (14 val.)
„Mobingo darbo aplinkoje atpažinimas ir prevencija“ (6 val.)
Respublikinė metodinė-praktinė konferencija „Gimnazijos kelias: nuo atradimų iki sėkmingosateities kiekvenam mokiniui“
Respublikinis bendrojo ugdymo įstaigų 2–9 klasių ugdytinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, edukacinis virtualus projektas „Mylimiausias mano perskaitytos knygos herojus“
„Logopedo praktika: garsų tarimo mokymas, darbas su zondais, pradiniai ir tolesni kalbos mokymo etapai“ (7 val.)
- Respublikinė konferencija „Neuroįvairovės mokinių ugdymas. Kaip mums sekasi?“ skelbimas
Respublikinė konferencija „Neuroįvairovės mokinių ugdymas. Kaip mums sekasi?“ (10 akad. val.)
„Korupcijos samprata ir pasireiškimas Lietuvoje. Antikorupcinės aplinkos kūrimas“
D. Zalepūgienė ir J. Cironkaitė
„Emocinės gerovės svarba streso valdyme bei psichologinio atsparumo kontekste“ (10 akad. val.)
Paskaita „Kodėl ir kuriose srityse tėvai gali padaryti didžiausią indėlį vaiko gyvenime?“
Paskaita „Kaip drąsinti ir ugdyti savo vaikų savarankiškumą ?“
„Psichologo padėjėjas“
„Socialinio pedagogo veiklą reglamentuojantys dokumentai. Ką svarbu žinoti socialiniam pedagogui?“
„Specialųjį ugdymą reglamentuojantys dokumentai“
„Gramatiškai taisyklingos vaikų kalbos mokymas įtraukiojo ugdymo kontekste“ (7 val.)
„Klasės vadyba ir specialiųjų ugdymo poreikių mokinių įtraukimas: pamokos organizavimo aspektai“ (40 akad. val.)
„Kalbėti mokomės kitaip. Institucinis lygis“
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Įtraukusis ugdymas – kokybiškas, personalizuotas, atitinkantis galias ir poreikius“ (8 val.)
„Mokytojo kompetencijų tobulinimo galimybės bendradarbiaujant su specialiųjų poreikių vaikais“ (8 val.)
„Naujos psichoaktyvios medžiagos bei prevencija kovojant su jomis“
„Korupcijos samprata ir pasireiškimas Lietuvoje. Interesų konfliktai“
Lektorė logopedė ekspertė E. Žičkuvienė
„Logopedo, auklėtojo ir tėvų prevencinis ankstyvojo ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymas“ (8 val.)
„Įtraukusis ugdymas švietimo kaitos kontekste“ (8 val.)
„Psichoaktyvių medžiagų probleminio vartojimo identifikavimas, diferencinė diagnostika“ (8 val.)
Metodinė-praktinė konferencija „Švietimo pagalba ikimokyklinio ugdymo įstaigoje įtraukties kontekste“ (6 val.)
„Kai neįmanoma tampa įmanoma – skaitymo ir rašymo sutrikimai“
„Po Angelo sparnu“, renginys skirtas Tarptautinei socialinių pedagogų dienai
„Specialųjį ugdymą reglamentuojantys dokumentai“. Visuotinis Kauno mokyklų logopedų ir spec. pedagogų susirinkimas
A. Mažeikienė, organizacijų psichologė
„Mobingo darbo aplinkoje atpažinimas ir prevencija“ (6 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Kaip įgalinti gabų ir talentingą vaiką?“ (8 val.)
Paskaita „Tėvų vaidmuo apsaugant savo vaikus nuo psichoaktyvių medžiagų vartojimo“
Paskaita „Autistiško vaiko pažinimas, priėmimas ir kompetencijų ugdymas: tėvystės iššūkiai ir emocinė parama sau“
„Kalbėti mokomės kitaip. Institucinis lygis“
„Mobingo darbo aplinkoje atpažinimas ir prevencija. Psichologinės pagalbos sau ir kitam aspektai. Teisiniai aspektai“
„Prevencinės priemonės Kauno mokyklose. Teisės ir pareigos specialistams“
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Įtraukusis ugdymas – kokybiškas, personalizuotas, atitinkantis galias ir poreikius“ (8 val.)
„Ypatingi vaikai: nauja karta ikimokyklinio ugdymo įstaigoje“ (8 val.)
„Psichoaktyviosios medžiagos ir mokykla: prevencija ir intervencija“
„Ypatingi vaikai: nauja karta ikimokyklinio ugdymo įstaigoje“ (8 val.)
Tarptautinė konferencija „Mažos istorijos – dideli žingsniai: ikimokyklinio ir pradinio amžiaus vaikų, turinčių klausos sutrikimą, kalbos ugdymas“ (6 val.)
„Gramatiškai taisyklingos vaikų kalbos mokymas įtraukiojo ugdymo kontekste“ (7 val.)
Paskaita „Santykio svarba suteikiant pagalbą vaikui turinčiam autizmo spektro sutrikimus“
Konsultacija „Psichologo atestacijos dokumentai“
Sąmoningumo didinimo mėnesio BE PATYČIŲ 2024 renginių refleksija. Kauno socialinių pedagogų susitikimas pagal ugdymo koncentrus (socialiniai pedagogai dirbantys gimnazijose)
Sąmoningumo didinimo mėnesio BE PATYČIŲ 2024 renginių refleksija. Kauno socialinių pedagogų susitikimas pagal ugdymo koncentrus (socialiniai pedagogai dirbantys progimnazijose)
Sąmoningumo didinimo mėnesio BE PATYČIŲ 2024 renginių refleksija. Kauno socialinių pedagogų susitikimas pagal ugdymo koncentrus (socialiniai pedagogai dirbantys ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo įstaigose)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Ateities mokyklos vizija. Dirbtinio intelekto, informacinių technologijų reikšmė. Įtraukiojo ugdymo perspektyvos“ (8 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Kaip įgalinti gabų ir talentingą vaiką?“ (8 val.)
Paskaita „Patyčių ir smurto prevencija mokykloje: kaip stiprinti savo bendruomenę ir jos sutelktumą“
Paskaita „Korupcijos samprata ir pasireiškimas Lietuvoje. Interesų konfliktai“
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Pirmieji 10 žingsnių integruojant kitakalbius, daugiakalbius, nekalbančius į bendrojo ugdymo klases“ (8 val.)
„Emocinio intelekto įgūdžių formavimas(is) ir valdymas“ (8 val.)
„Mokytojo kompetencijų tobulinimo galimybės bendradarbiaujant su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais“ (8 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Negalią turinčių vaikų įtrauktis“ (8 val.)
Kauno miesto bendrojo ugdymo įstaigų 6–8 kl. mokinių konferencija „Patyčios ar žaidimas?“
„Savižudybių prevencijos kryptys ir galimybės mokykloje. Savižalos problema“ (8 val.)
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Įtraukusis ugdymas – kokybiškas, personalizuotas, atitinkantis galias ir poreikius“ (8 val.)
Atvira pamoka „Fizinių ypatybių lavinimas interaktyvių priemonių pagalba“
Paskaita „Paauglystė tarp iššūkių ir pasirinkimų. Psichoaktyvių medžiagų vartojimo pavojai, tinkamos tėvų reakcijos“
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Patyčių ir smurto atpažinimas, prevencija: ką gali padaryti švietimo įstaigos bendruomenė“ (8 val.)
Paskaita-diskusija „Įtraukusis ugdymas: kodėl ir kaip?“
„Gerų emocijų dirbtuvės”
„Kuo gyvena psichologai?“
Kauno ikimokyklinių įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų aktualių klausimų aptarimas
„Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų emocinio intelekto įgūdžių ugdymas“ (8 val.)
„Unikalus pojūčių pasaulis arba sensorinės integracijos reikšmė ugdymo procese“ (8 val.)
„Praktinė funkcinė elgesio analizė ir kiti probleminio elgesio korekcijos metodai“ (12 val.)
A. Mažeikienė, organizacijų psichologė
„Mobingo darbo aplinkoje atpažinimas ir prevencija“ (6 val.)
Kauno miesto psichologų visuotinis susirinkimas
Kauno miesto socialinių pedagogų visuotinis susirinkimas
Kauno miesto ikimokyklinių įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų visuotinis susirinkimas
„Ypatingi vaikai: nauja karta ikimokyklinio ugdymo(si) įstaigoje“ (8 val.)
„Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, ugdymo programų sudarymas ir pritaikymas“ (8 val.)
Paskaita „Įtraukaus ugdymo įgyvendinimas mokykloje: svarbiausios žinutės tėvams“
Skip to content