Paieška

Naujienos

Metodinis renginys „Informatikos mokymas įgyvendinant atnaujintas ugdymo programas“
„Vertinimas mokymuisi: kaip vertinant paskatinti individualią pažangą“ (10 val.)
Metodinis renginys „Bendrųjų programų įgyvendinimo ypatumai. Kompetencijų ugdymas dalyku: metodai, galimybės, plėtra“
„Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa“ (80 val.)
„Atnaujinto turinio įgyvendinimas taikant personalizuotą ir savivaldį mokymąsi: esminiai principai, nuostatos, planavimo, organizavimo ir raiškos ypatumai“ (10 val.)
„Kaip naudoti mokiniams skirtas skaitmenines mokymo priemones pamokose“
„Geografijos mokytojų gerosios patirties sklaida“
„Kaip teikti grįžtamąjį ryšį, kad skatintų tolesnį mokymąsi“ (10 val.)
„Kauno miesto informacinių technologijų mokytojų metodinio būrelio geroji patirtis“ pasidalinimas su Plungės miesto informacinių technologijų mokytojais
„Pamokos, orientuotos į kompetencijų ugdymą, uždaviniai. Susitarimas dėl sėkmės ir vertinimo kriterijų“
Metodinis renginys „Dėl geografijos ugdymo turinio aktualijų ir dėl metodinio būrelio veiklos plano 2023–2024 m. m. pristatymo“
„Skaitmeniniai ištekliai: pasirinkimas, kūrimas, keitimasis ir taikymas“ (10 val.)
„Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa“ (80 val.)
„Ugdymo naujovės informatikos pamokose“
„Pamokos, orientuotos į kompetencijų ugdymą, uždaviniai. Susitarimas dėl sėkmės ir vertinimo kriterijų“ (10 val.)
„Vertinimas ir jo ypatumai: IKT įrankiai mokinių pasiekimų vertinimui bei ugdymo diferencijavimui pagal pasiekimus“ (10 val.)
Kauno miesto geografijos mokytojų metodinis posėdis
„Vertinimas mokymuisi: kaip vertinant paskatinti individualią pažangą“ (10 val.)
„Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa“ (80 val.)
Skip to content