Paieška

Naujienos

„IDUKM pagrindai: vokiečių kalbos ir dalyko integracijos galimybės, iššūkiai, metodika ir kompetencijų tobulinimas bendrojo ugdymo mokyklose“ (20 akad. val.)
„Kūrybiškumas ir lyderystė gabių mokinių ugdymui įtraukiojo ugdymo kontekste“
Atvira vokiečių kalbos pamoka 7 klasių mokiniams „Mano svajonių kelionė“
Apskritojo stalo diskusija „Lietuvių kalbos VBE II dalis. Teksto kūrimo ir mokymo vertinimas“
„Interpretacija ir samprotavimas remiantis T. Mano novele „Mirtis Venecijoje“ (8 val.)
„Gerosios patirties sklaida iš Prancūzijos mokymo įstaigų“
Atvira integruota anglų kalbos ir fizinio ugdymo pamoka I gimn. klasių mokiniams „Adventure Awaits: Exploring Travel Vocabulary Through Movement“ („Nuotykiai čia pat: kelionių žodyno įtvirtinimas per judesį“)
„Atelier „Manuels FLE“ – kūrybinės dirbtuvės apie naujausių prancūzų kalbos vadovėlių pasirinkimo galimybes ir jų įvairovę“
„Platesnio konteksto kūrimas svarstant probleminį klausimą“
„Metodinė valanda mokytojams, rengiantiems mokinius rusų kalbos dailyraščio konkursui“
„Rusų kalbos ir dalykų sinergija“
„Interpretacija ir samprotavimas remiantis A. Kamiu romanu „Maras“ (8 val.)
Susitikimas su Emilija Pundziūte-Gallois ir Laura Karčiauskaite-Potet „Lietuviškasis ir prancūziškasis pilietiškumo diskursas: tautinės savimonės išlikimas ir tautinio identiteto išsaugojimas kitoje kultūroje“
„Tinklalaidžių kūrimo projektas įvairių lygių prancūzų kalbos pamokose“
„Mokymas(is) vokiškose aplinkose keliaujant“
„Metodinė valanda mokytojams, rengiantiems mokinius „Jaunųjų filologų konkursui“
Paskaita „Mokiniai, patiriantys elgesio sunkumų: supratimo ir pagalbos kelias“
„Geografijos argumentuoto teksto rašymo ir vertinimo metodika“ (40 akad. val.)
„Aplink frankofonišką pasaulį akies mirksniu“
„Interpretacija ir samprotavimas remiantis T. Mano novele „Mirtis Venecijoje“ (8 val.)
„Pažinimo kompetencijų ugdymas: Advento ir Kalėdų tradicijos Vokietijoje“
„Kaip rengti mokinį pirmajam tarpiniam lietuvių kalbos ir literatūros egzaminui?“
„Pasirengimas 8 klasės lietuvių kalbos ir literatūros NMPP“
„Tinklalaidės (podcast) prancūzų kalba kūrimas mokykloje – pamokų užduočių apie radiją kūrimas“
„Mokymo(si) vertė. Kaip didinti?“ (10 val.)
„Interpretacija ir samprotavimas remiantis A. Kamiu romanu „Maras“ (8 val.)
Paskaita „Efektyvus dienos planavimas: kaip nuo ryto iki vakaro organizuoti laiką siekiant sėkmės“
„Nauja anglų kalbos VBE užduotis – duomenų komentavimas“
„Psichologinio atsparumo tema rusų kalbos mokytojo darbe: kur svarbu nukreipti žvilgsnį?“
„Išgyventi mokyklą: gidas prancūzų kalbos mokytojui“
Paskaita „Pozityvus tėvų ir mokyklos bendradarbiavimas: komandinis darbas mokinio sėkmei“
„Nearpod“ – darbui ir pramogai“
„Teksto interpretacijos mokymo metodinės gairės III–IV gimn. klasėse“
„Interpretacija ir samprotavimas remiantis V. Folknerio romanu „Triukšmas ir įniršis“ (8 val.)
„Interpretacija ir samprotavimas remiantis G. Flobero romanu „Ponia Bovari“ (8 val.)
„Vokiečių kalbos kompetencijų tobulinimo programa. A1.1 lygis“ (50 val.)
„Užsienio (anglų) kalbos kompetencijų tobulinimo programa (B1 lygis)“ (48 val.)
„Užsienio (anglų) kalbos kompetencijų tobulinimo programa (A2 lygis)“ (48 val.)
„Anglų kalba pradedantiesiems (A1 lygis)“ (48 val.)
Metodinė valanda „ASS turinčių mokinių kalbos ugdymas: praktinė patirtis“
„Kaip kalbėti apie komiškąją literatūrą pagrindiniame ugdyme“
Atvira vokiečių kalbos pamoka 7 klasėje „Darbas su tekstu, įtvirtinat Perfekt laiką“
Metodinė valanda „Patyriminis mokymas ir dalykų integracija 5–8 kl. lietuvių kalbos ir literatūros pamokose“
„Interpretacija ir samprotavimas remiantis V. Šekspyro, J. Radvano ir M. K. Sarbievijaus kūriniais“ (8 val.)
Apskritojo stalo diskusija „Komunikacinės ir skaitmeninės kompetencijų raiška prancūzų kalbos pamokose“
Apskritojo stalo diskusija „Lietuvių kalbos ir literatūros pirmajam tarpiniam patikrinimui praėjus“
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Kūrybiškumo kompetencijos ugdymo metodų taikymas įvairių dalykų pamokose“ (8 val.)
„Mokymąsi aktyvinantys ugdymo metodai“ (8 val.)
Užsienio (anglų) kalbos kompetencijų tobulinimo programa (B1 lygis) (48 val.)
„Teksto skaitymo ir suvokimo svarba ugdant mokinių kritinį mąstymą 9–12 (I–IV gimn.) klasėse“
„Skaitmeninės kompetencijos ugdymas pamokoje“ (6 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Neuroedukacinių ugdymo principų taikymas įvairių dalykų pamokose“ (8 val.)
„Mano Frankofonijos stilius“
Paskaita „Draugai paauglystėje: kodėl kartais draugų nuomonė tampa svarbesnė nei tėvų nuomonė“
„Integruotos lietuvių kalbos ir literatūros–teatro programos pristatymas IV gimnazijos klasėms“
Atvira anglų kalbos pamoka 8 klasėje „Enganging with ethics: conditionals in action“
Praktinės veiklos konsultacija pradedantiesiems anglų kalbos mokytojams, mokykloje dirbantiems 1–3 metus
Praktinės veiklos konsultacija pradedantiesiems lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams, mokykloje dirbantiems 1–3 metus
„Pažinimo ir skaitmeninės kompetencijų ugdymas vokiečių kalbos pamokose“
„Adventas – kelias nuo gamtos religijos iki pačio žmogaus gyvenimo“
„Mažiau streso, daugiau dopamino“
„Neuroedukacinių ugdymo principų taikymas įvairių dalykų pamokose“ (8 val.)
„VBE ir tarpiniai patikrinimai pagal atnaujintas lietuvių kalbos ir literatūros programas“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Pradinio ugdymo turinio atnaujinimas: nuo vertinimo iki personalizuoto ugdymo praktikos lietuvių kalbos pamokų metu“
„Mišraus pranešimo analizė: medijos, reklama, literatūra“
„Mišraus pranešimo analizė: medijos, reklama, literatūra“
„Mišraus pranešimo analizė: medijos, reklama, literatūra“
„Mišraus pranešimo analizė: medijos, reklama, literatūra“
„Nuo perdegimo iki ramybės: profesinio išsekimo įveikimas“
„Moters finansinė nepriklausomybė. Nuo ko ji prasideda?“
„Skaitmeninės kompetencijos ugdymas lietuvių kalbos pamokose: iššūkiai ir galimybės“
„Geros pamokos kriterijai pagal H. Meyer. Bendrųjų Europos kalbų metmenų (CEFR) vaidmuo mokymo kontekste“
„Dirbtinio intelekto iššūkiai užsienio kalbų ugdyme“
„Mokymosi strategijų taikymas kaip galimybė skatinti personalizuotą ugdymą lietuvių kalbos pamokose pradiniame ugdyme“
„Mokymosi strategijų taikymas kaip galimybė skatinti personalizuotą ugdymą lietuvių kalbos pamokose pradiniame ugdyme“
„Mokymosi strategijų taikymas kaip galimybė skatinti personalizuotą ugdymą lietuvių kalbos pamokose pradiniame ugdyme“
„Mokymosi strategijų taikymas kaip galimybė skatinti personalizuotą ugdymą lietuvių kalbos pamokose pradiniame ugdyme“
„Mokymosi strategijų taikymas kaip galimybė skatinti personalizuotą ugdymą lietuvių kalbos pamokose pradiniame ugdyme“
„Mokymosi strategijų taikymas kaip galimybė skatinti personalizuotą ugdymą lietuvių kalbos pamokose pradiniame ugdyme“
„Mokymosi strategijų taikymas kaip galimybė skatinti personalizuotą ugdymą lietuvių kalbos pamokose pradiniame ugdyme“
„Pradinių klasių mokinių pasiekimų vertinimas lietuvių kalbos ir literatūros atnaujinto ugdymo turinio kontekste“
„Pradinių klasių mokinių pasiekimų vertinimas lietuvių kalbos ir literatūros atnaujinto ugdymo turinio kontekste“
„Pradinių klasių mokinių pasiekimų vertinimas lietuvių kalbos ir literatūros atnaujinto ugdymo turinio kontekste“
„Kaip ir apie ką kalbėti: ruošiamės pirmajam tarpiniam patikrinimui“
„Kaip ir apie ką kalbėti: ruošiamės pirmajam tarpiniam patikrinimui“
„Kaip ir apie ką kalbėti: ruošiamės pirmajam tarpiniam patikrinimui“
„Kaip ir apie ką kalbėti: ruošiamės pirmajam tarpiniam patikrinimui“
„Savarankiško skaitytojo ugdymo būdai 5, 7, 9 klasėse“
„Savarankiško skaitytojo ugdymo būdai 5, 7, 9 klasėse“
„Savarankiško skaitytojo ugdymo būdai 5, 7, 9 klasėse“
„Savarankiško skaitytojo ugdymo būdai 5, 7, 9 klasėse“
„Realizmo samprata ir Žemaitės bei J. Biliūno kūryba“
„Realizmo samprata ir Žemaitės bei J. Biliūno kūryba“
„Realizmo samprata ir Žemaitės bei J. Biliūno kūryba“
„Realizmo samprata ir Žemaitės bei J. Biliūno kūryba“
Modernizmas XX a. pirmoji pusė. Vaižganto „Dėdės ir dėdienės“ ir „Nebylys“ – interpretacijų galimybės
Modernizmas XX a. pirmoji pusė. Vaižganto „Dėdės ir dėdienės“ ir „Nebylys“ – interpretacijų galimybės
Modernizmas XX a. pirmoji pusė. Vaižganto „Dėdės ir dėdienės“ ir „Nebylys“ – interpretacijų galimybės
Modernizmas XX a. pirmoji pusė. Vaižganto „Dėdės ir dėdienės“ ir „Nebylys“ – interpretacijų galimybės
„Ugdome supratimą apie kūrinio interpretacijų įvairovę: K. Binkio „Generalinė repeticija“
„Ugdome supratimą apie kūrinio interpretacijų įvairovę: K. Binkio „Generalinė repeticija“
„Ugdome supratimą apie kūrinio interpretacijų įvairovę: K. Binkio „Generalinė repeticija“
„Ugdome supratimą apie kūrinio interpretacijų įvairovę: K. Binkio „Generalinė repeticija“
„Įvairių epochų kūrinių lyginimas su šiuolaikiniais kūriniais: žmogus vartotojų visuomenėje (O. Balzako romanas „Šagrenės oda“, A. Marčėno eilėraštis „Maxima“)“
„Įvairių epochų kūrinių lyginimas su šiuolaikiniais kūriniais: žmogus vartotojų visuomenėje (O. Balzako romanas „Šagrenės oda“, A. Marčėno eilėraštis „Maxima“)“
„Įvairių epochų kūrinių lyginimas su šiuolaikiniais kūriniais: žmogus vartotojų visuomenėje (O. Balzako romanas „Šagrenės oda“, A. Marčėno eilėraštis „Maxima“)“
„Įvairių epochų kūrinių lyginimas su šiuolaikiniais kūriniais: žmogus vartotojų visuomenėje (O. Balzako romanas „Šagrenės oda“, A. Marčėno eilėraštis „Maxima“)“
„XX a. pusės modernizmas ir postmodernizmas pasaulio literatūroje: K. Ishiguro Klara ir Saulė, S. Žadano Internatas“
„XX a. pusės modernizmas ir postmodernizmas pasaulio literatūroje: K. Ishiguro Klara ir Saulė, S. Žadano Internatas“
„XX a. pusės modernizmas ir postmodernizmas pasaulio literatūroje: K. Ishiguro Klara ir Saulė, S. Žadano Internatas“
„XX a. pusės modernizmas ir postmodernizmas pasaulio literatūroje: K. Ishiguro Klara ir Saulė, S. Žadano Internatas“
Paskaita „Natūralios nefarmakologinės ilgaamžiškumo strategijos: judėjimas, mityba, pirtis, joga ir kita“
„Pilietiškumo ugdymo kompetencija lietuvių kalbos ir literatūros bei teisės ugdyme“
Paskaita „Laiko valdymas – kelias į subalansuotą gyvenimą“
Paskaita „Pinigai ir psichologinė ramybė? Kaip tai susiję?“
„Pradinių klasių mokinių pasiekimų vertinimas lietuvių kalbos ir literatūros atnaujinto ugdymo turinio kontekste“
„Pradinių klasių mokinių pasiekimų vertinimas lietuvių kalbos ir literatūros atnaujinto ugdymo turinio kontekste“
„Pradinių klasių mokinių pasiekimų vertinimas lietuvių kalbos ir literatūros atnaujinto ugdymo turinio kontekste“
„Kompetencijų ugdymas rašymo pamokose 5, 7, 9 klasėse“
„Kompetencijų ugdymas rašymo pamokose 5, 7, 9 klasėse“
„Kompetencijų ugdymas rašymo pamokose 5, 7, 9 klasėse“
„Kompetencijų ugdymas rašymo pamokose 5, 7, 9 klasėse“
„Konteksto pažinimas: dvejopa prometėjiškumo samprata V. Šekspyro ir J. V. Gėtės kūriniuose“
„Konteksto pažinimas: dvejopa prometėjiškumo samprata V. Šekspyro ir J. V. Gėtės kūriniuose“
„Konteksto pažinimas: dvejopa prometėjiškumo samprata V. Šekspyro ir J. V. Gėtės kūriniuose“
„Konteksto pažinimas: dvejopa prometėjiškumo samprata V. Šekspyro ir J. V. Gėtės kūriniuose“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„H. Ibseno dramos „Lėlių namai“ skaitymo perspektyvos. Teatro teatre motyvas“
„Skirtingų laikotarpių kūrinių lyginimas: panašumai ir skirtumai (M. K. Sarbievijus, K. Donelaitis)“
„Skirtingų laikotarpių kūrinių lyginimas: panašumai ir skirtumai (M. K. Sarbievijus, K. Donelaitis)“
„XX a. vidurio katastrofų refleksija pasaulio ir Lietuvos literatūroje: S. Aleksijevič Karo veidas nemoteriškas ir B. Pūkelevičiūtės Aštuoni lapai“
„XX a. vidurio katastrofų refleksija pasaulio ir Lietuvos literatūroje: S. Aleksijevič Karo veidas nemoteriškas ir B. Pūkelevičiūtės Aštuoni lapai“
„XX a. vidurio katastrofų refleksija pasaulio ir Lietuvos literatūroje: S. Aleksijevič Karo veidas nemoteriškas ir B. Pūkelevičiūtės Aštuoni lapai“
„XX a. vidurio katastrofų refleksija pasaulio ir Lietuvos literatūroje: S. Aleksijevič Karo veidas nemoteriškas ir B. Pūkelevičiūtės Aštuoni lapai“
„Skirtingų laikotarpių kūrinių lyginimas: panašumai ir skirtumai (M. K. Sarbievijus, K. Donelaitis)“
„Modernizmas XX a. pirmosios pusės pasaulio literatūroje: V. Woolf Ponia Delovėj. Literatūra ir kitos medijos“
„Skirtingų laikotarpių kūrinių lyginimas: panašumai ir skirtumai (M. K. Sarbievijus, K. Donelaitis)“
„Modernizmas XX a. pirmosios pusės pasaulio literatūroje: V. Woolf Ponia Delovėj. Literatūra ir kitos medijos“
„Modernizmas XX a. pirmosios pusės pasaulio literatūroje: V. Woolf Ponia Delovėj. Literatūra ir kitos medijos“
„Modernizmas XX a. pirmosios pusės pasaulio literatūroje: V. Woolf Ponia Delovėj. Literatūra ir kitos medijos“
„Modernizmas XX a. pirmosios pusės pasaulio literatūroje: V. Woolf Ponia Delovėj. Literatūra ir kitos medijos“
„Modernizmas XX a. pirmosios pusės pasaulio literatūroje: V. Woolf Ponia Delovėj. Literatūra ir kitos medijos“
Paskaita „Finansinis raštingumas. Pagrindiniai žingsniai finansinės laisvės link“
Paskaita „Elektroninės cigaretės. Mitai ir faktai“
„Neuroedukacinių ugdymo principų taikymas įvairių dalykų pamokose“
„Lietuvių kalbos ir literatūros pamokų planavimas“
„Lietuvių kalbos ir literatūros pamokų planavimas“
„Lietuvių kalbos ir literatūros pamokų planavimas“
„Lietuvių kalbos ir literatūros pamokų planavimas“
„Kompetencijų ugdymas literatūros pamokose 5, 7, 9 klasėse“
„Kompetencijų ugdymas literatūros pamokose 5, 7, 9 klasėse“
„Kompetencijų ugdymas literatūros pamokose 5, 7, 9 klasėse“
„Kompetencijų ugdymas literatūros pamokose 5, 7, 9 klasėse“
„Realizmas pasaulio ir Lietuvos kitakalbėje literatūroje: E. Brontë „Vėtrų kalnas“ ir E. Orzeszkowos „Prie Nemuno“
„Realizmas pasaulio ir Lietuvos kitakalbėje literatūroje: E. Brontë „Vėtrų kalnas“ ir E. Orzeszkowos „Prie Nemuno“
„Realizmas pasaulio ir Lietuvos kitakalbėje literatūroje: E. Brontë „Vėtrų kalnas“ ir E. Orzeszkowos „Prie Nemuno“
„Realizmas pasaulio ir Lietuvos kitakalbėje literatūroje: E. Brontë „Vėtrų kalnas“ ir E. Orzeszkowos „Prie Nemuno“
„Realizmas pasaulio ir Lietuvos kitakalbėje literatūroje: E. Brontë „Vėtrų kalnas“ ir E. Orzeszkowos „Prie Nemuno“
„Realizmas pasaulio ir Lietuvos kitakalbėje literatūroje: E. Brontë „Vėtrų kalnas“ ir E. Orzeszkowos „Prie Nemuno“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Planavimo ir vertinimo rekomendacijos pagal atnaujinto ugdymo programas pradiniame lietuvių kalbos ir literatūros ugdyme“
„Integruotas kalbos mokymas įvairių dalykų pamokose“
„Nuo raidės iki teksto“
Atvira integruota chemijos ir anglų kalbos pamoka 8 klasėje „Ekologinės problemos ir jų sprendimas“
„Atidus eilėraščio skaitymas“
„Vizualinio mąstymo strategijos taikymas įvairių dalykų pamokose“ (8 val.)
„Mokinių pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas, individualios pažangos stebėsena“
„Mokinių pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas, individualios pažangos stebėsena“
„Veiklos planavimas ir organizavimas kompetencijų ugdymo klausimu“
„Veiklos planavimas ir organizavimas kompetencijų ugdymo klausimu“
„Mokinių pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas, individualios pažangos stebėsena“
„Mokinių pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas, individualios pažangos stebėsena“
„Veiklos planavimas ir organizavimas kompetencijų ugdymo klausimu“
„Veiklos planavimas ir organizavimas kompetencijų ugdymo klausimu“
„Lietuvių kalbos ir literatūros I tarpinio patikrinimo vykdymo išbandymo aptarimas“
„Lietuvių kalbos ugdymo turinio atnaujinimas pradiniame ugdyme“
„Lietuvių kalbos ugdymo turinio atnaujinimas pradiniame ugdyme“
„Lietuvių kalbos ugdymo turinio atnaujinimas pradiniame ugdyme“
Atvira vokiečių kalbos pamoka 9 klasėje (A2 lygis) „Am Rhein. Loreley“
„Ugdome Europiečius“
„Aktyvaus mokymo(si) metodų taikymas atliekant užduotis pagal vokiečių kalbos vadovėlį Beste Freunde A1–A2“ (6 val.)
„Kompetencijų ugdymo planavimas antrosios užsienio kalbos (rusų) pamokose“ (8 val.)
„Kūrybiškumo ugdymas lietuvių kalbos ir literatūros pamokose“
„Papildomos vizualinės mokomosios priemonės, mokant rusų (užsienio) kalbos 5–6 klasėse“
Integruotos lietuvių kalbos-teatro pamokos, vykstančios netradicinėje erdvėje, pristatymas „Politiniai debatai, remiantis Dž. Orvelo romanu „Gyvulių ūkis“
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Kūrybiškumo kompetencijos ugdymo metodų taikymas įvairių dalykų pamokose“ (8 val.)
Praktinės veiklos konsultacija pradedantiesiems lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams, mokykloje dirbantiems 1–3 metus
„Užsienio (anglų) kalbos kompetencijų tobulinimo programa (A2 lygis)“ (48 val.)
„Anglų kalba pradedantiesiems (A1 lygis)“ (48 val.)
„Kompetencijomis grįstas anglų kalbos ugdymas – ko, kaip ir ką mokysime? Meistriškumo refleksija“ (6 val.)
Spektaklis prancūzų kalba „Le petit chaperon rouge et les loups cybernetiques“
Atvira integruota dailės ir prancūzų kalbos pamoka „Luaros slėnio pilys“
„Skaitymo, rašymo ir kalbinių gebėjimų ugdymas įvairių dalykų pamokose“ (8 val.)
„Komunikavimo kompetencijos ugdymo metodų taikymas įvairių dalykų pamokose“ (8 val.)
„Kauno miesto prancūzų kalbos mokytojų susitikimas su Kristina Raukštiene“
„Vizualinio mąstymo strategijos taikymas įvairių dalykų pamokose“ (8 val.).
Metodinis renginys „Iš tarptautinės vokiečių kalbos olimpiados sugrįžus“
Paskaita „Naujausios skaitmeninės priemonės ir kūrybiškas jų panaudojimas“
„Daugiakalbių mokymosi aplinkų kūrimas: Jungtinių Amerikos Valstijų praktika“ (12 val.).
„Pamokos turinio ir mokinių veiklų planavimas ugdant komunikavimo ir pažinimo kompetenciją“ (6 val.)
„Procesų, susijusių su sklandžia ukrainiečių integracija į Kauno miesto mokyklas, užtikrinimas: iššūkiai bei galimybės“
„Užsienio kalbų Bendrųjų programų atnaujinimo aspektai“
„Lietuvių kalba ir literatūra: Kauno miesto VBE rezultatai ir atnaujintų Bendrųjų ugdymo programų principai“
Respublikinė konferencija „Mokymasis daugiakalbėje aplinkoje“ (8 val.)
„Skaitymo, rašymo ir kalbinių gebėjimų ugdymas įvairių dalykų pamokose“ (6 val.)
„Kalbų mokymasis įtraukiant visą mokyklą“ (20 val.) I sesija
Užsienio (anglų) kalbos kompetencijų tobulinimo programa (B1 lygis) (48 val.)
„Pirmieji 5 žingsniai mokant lietuvių kalbos užsieniečius“
„Vertinga patirtis dirbant su ukrainiečiais“
„Šiuolaikinė antrosios užsienio kalbos pamoka“ (6 val.)
„Kalbinės veiklos (mediacijos) ugdymas vokiečių kalbos pamokose“ (6 val.)
Pamoka „Ką aš žinau apie Frankofoniją?“
Pamoka „The Norman Conquest and the Influence of French on English“
Užsienio kalbų (anglų) kompetencijų tobulinimo programa (A1/A2 ir B1/B2 lygio grupės) (48 val.)
Prancūziškos dainos festivalis „Chantons toujours, chantons ensemble”
Nuotolinis susitikimas su lietuviais, studijuojančiais ar studijavusiais frankofoniškose Europos šalyse
Nuotolinis susitikimas-diskusija su kamerūniečiu W. Tchasse „L’Europe francophone à travers les yeux d’un camerounais”
Pamoka „French Cuisine’s influence to the European cooking“
Pamoka „Short overview and history of French language“
Pamoka „The origin of the words: It is French of English?“
Pamoka „Kelionė per frankofoniškas šalis“
Apskritojo stalo diskusija „Rusų literatūros pamokos vyresnėse gimnazijos klasėse: tikslai, metodika, problemos“
Kauno miesto neformaliojo suaugusiųjų švietimo poreikio tyrimo pristatymas
Skip to content