Paieška

Naujienos

„Inovacijų dienos Mokslo saloje“
„Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų mokinio padėjėjų baziniai mokymai“ (40 akad. val.)
„Pažintis su STEAM laboratorija Kauno Jono Jablonskio gimnazijoje“
Seminaras-edukacinė išvyka „Jurbarko krašto gamtinės ir kultūrinės aplinkos pažinimas“ (8 val.)
„Branduolių magnetinis rezonansas – 1H ir 13C spektrai“ (8 val.)
Kauno Antano Martinaičio dailės mokyklos vertinga patirtis „Sėkmingas tarpdisciplininio projekto „Matematika dailėje – dailė matematikoje“ startas“
Mokytojų forumas-kūrybinės dirbtuvės „Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje“ (6 akad. val.)
Apskritojo stalo diskusija „Kaip sekasi mokyti matematikos pagal atnaujintas ugdymo programas 9–12 (I–IV gimn.) klasėse“
„STEAM nuotykiai: atrask, kurk, įkvėpk“
Metodinis-praktinis Nordplus projekto sklaidos renginys „Kaip spręsti matematikos problemas? Mokymosi įrankiai ir strategijos“
„Inovacijos ir patirtys informatikos ugdyme” (6 val.)
Vizualizuota lektoriaus nuotrauka
„Ugdymo įstaigos profesinė komunikacija ir mikroklimato gerinimas“ (8 val.)
Vizualizuota lektoriaus nuotrauka
„Klasės valdymas, siekiant produktyvaus mokymo(si) proceso“ (8 val.)
„Mokyklos bendruomenės bendradarbiavimas, kuriant palankią SUP turinčiam vaikui ugdymosi aplinką mokykloje“ (8 val.)
Kauno besimokančių mokyklų tinklo mokyklos vertingos patirties sklaida ,,Erasmus plius” projektinių veiklų patirtys Kauno Milikonių progimnazijoje”
„Žaidžiame gyvenimą“ arba lengvai pritaikomi metodai Gyvenimo įgūdžių pamokose“
Seminaras-edukacinė išvyka „Pažinkime Panevėžį ir jo apylinkes“ (8 val.).
Paskaita „Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio vaiko interesų atstovavimas“
Paskaita „Ribos ir taisyklės šeimoje ir gyvenime“
„Fizikos ir chemijos mokytojų pažintis su Vytauto Didžiojo universiteto STEAM didaktikos centru“
„Atnaujinto fizikos turinio įgyvendinimo patirties sklaida“
Seminaras-edukacinė išvyka „Šiaulių krašto turtai: gamta, dvarai, tradicijos, iškilios asmenybės“
Metodinis renginys „Matematikos mokytojų pažintis su Vytauto Didžiojo universiteto STEAM didaktikos centru“
TŪM projekte dalyvaujančios mokyklos vertinga patirtis „Auginančios tarptautinės partnerystės: Harvardo universitetas“
Metodinis renginys-kūrybinės dirbtuvės „Chemijos skaičiavimo uždavinių sprendimas, taikant reikšminių skaičių taisykles“
Kauno Milikonių progimnazijos ir Kauno Tado Ivanausko progimnazijos 7 klasių mokinių kūrybinis konkursas „Mokau(si) kitaip 2024“
Nordplus projekto sklaidos metodinis renginys-praktikumas „Probleminio uždavinio sprendimo metodikos taikymas matematikos pamokose“
„Biologijos mokytojų pažintis su Vytauto Didžiojo universiteto STEAM didaktikos centru“
Apskritojo stalo diskusija „Kaip sekasi tobulinti 7–8 klasių mokinių kompetencijas matematikos pamokose?“
Kauno fizikos mokytojų metodinė diena įmonėje „BR Group“ „Šilumos siurbliai: teorija ir praktika“
Seminaras-edukacinė išvyka „Kultūrinės kompetencijos plėtotė Klaipėdoje“ (10 val.).
Atvira integruota dorinio ugdymo (tikybos), gyvenimo įgūdžių ir muzikos pamoka 5–8 klasių mokiniams „Gyvenimas – ne šventė, o šventumas“
„Matematikos mokymo naujovės 5–8 ir I–IV gimnazijos klasėse“ (40 val.).
Integruotų veiklų 1–8 klasių mokiniams, grįstų kompetencijų ugdymu, diena „Magijos (ne)gana“
Paskaita „Vaiko brandos kelias: žingsniai link sąmoningo augimo“
TŪM mokymai vadovams ir mokytojams „Mokinių įtraukusis ugdymas per universalų dizainą mokymuisi“ (40 ak. val.) II grupei
TŪM mokymai vadovams ir mokytojams „Mokinių įtraukusis ugdymas per universalų dizainą mokymuisi“ (40 ak. val.) I grupei
Seminaras-edukacinė išvyka „Mokinių pažintinės veiklos organizavimo galimybės Kaišiadorių ir Širvintų rajonuose“ (9 val.)
Diskusija „Atnaujintų programų įgyvendinimas 5, 7, 9, 11 klasėse ir gairės kitiems mokslo metams 6, 8, 10, 12 klasėse“
„Profesinis santykis su dabartine moksleivių karta“ (8 val.)
„Iššūkiai dirbant 9-ose klasėse pagal atnaujintą biologijos ugdymo turinį“
Vizualizuota lektoriaus nuotrauka
„Socialiniai–emociniai įgūdžiai ir mokykla“ (8 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Atrandame Dzūkijos lobius“ (9 val.)
„Savitarpio pagalbos priemonės ir galimybės, vykdant įtraukųjį ugdymą“ (8 val.)
Kūrybinės dirbtuvės „Problema? Galiu ją išspręsti!“
Diskusija „Kaip sekasi mokyti biologijos pagal atnaujintas programas“.
Diskusija „Kaip sekasi mokyti matematikos pagal atnaujintas ugdymo programas 9 (I gimn.) ir 11 (III gimn.) klasėse“.
Diskusija „Atnaujinto chemijos ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmės ir aktualijos“ (2 val.).
„Įtraukiojo ugdymo organizavimas pamokoje ir popamokinėje veikloje“ (8 val.)
„Instrumentinė analizė – masių spektrometrija (MS) skysčių ir dujų chromatografijoje“ (6 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Kultūrinės kompetencijos plėtotė Klaipėdoje“ (10 val.)
„Bioinformatika mokykloje“ (6 val.).
Diskusija „Kaip sekasi mokyti matematikos pagal atnaujintas ugdymo programas 5 ir 7 klasėse“.
Virtualaus laboratorinio darbo „Kūno judėjimo kinematika nuožulniąja plokštuma“ pristatymas
„Molekulinės biologijos tyrimo metodai – polimerazinė grandininė reakcija (PGR) ir elektroforezė“ (8 val.)
„Pažintis su Vilniaus miesto kultūrinėmis aplinkomis“ (12 val.)
Vizualizuota lektoriaus nuotrauka
„Motyvacija mokytis, augti ir siekti“ (8 val.)
Paskaita „Kaip išmokyti vaikus mokytis“
Seminaras-edukacinė išvyka „Šiaulių krašto turtai: gamta, dvarai, tradicijos, iškilios asmenybės“ (8 val.)
Kauno Simono Daukanto progimnazijos vertinga patirtis – Erasmus+ KA220-SCH Bendrojo ugdymo strateginės partnerystės projekto „BUILDENT“ sklaidos renginys-kūrybinės dirbtuvės „Užauginti pinigų medį – misija įmanoma“
„DNR struktūra: panaudojimas moksle bei DNR išskyrimo galimybės mokykloje“ (8 val.)
Kauno Veršvų gimnazijos vertingos patirties sklaida „Kompetencijų ugdymas pagal atnaujintas programas“
„Matematikos VBE patikrinimai pagal atnaujintas ugdymo programas“
„Mokyklinės mediacijos kaip alternatyvaus konfliktų sprendimo modelio taikymas mokykloje“
Seminaras-edukacinė išvyka „Kultūrinės kompetencijos plėtotė Klaipėdoje“ (10 val.)
Metodinis renginys-Kauno fizikos mokytojų susirinkimas „Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimas bei įtraukusis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje“
Kauno šv. Kazimiero progimnazijos vertingos patirties sklaida „STEAM gebėjimų plėtojimas pradiniame ugdyme“
Kauno „Santaros“ gimnazijos vertingos patirties sklaida „Kompetencijų matavimas pamokoje ir organizacijoje“
„Patarimai mokytojams, rengiantiems mokinius matematikos olimpiadoms“
„Mokytojo padėjėjo profesinės veiklos ypatumai vykdant įtraukųjį ugdymą bendrojo ugdymo mokykloje“ (40 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Pažintis su Vilniaus miesto kultūrinėmis aplinkomis“ (12 val.)
„STEAM – įrankis mokinių kūrybiniam potencialui išreikšti“
„Bendradarbiavimą skatinančios ugdymo(si) aplinkos kūrimas mokykloje: vaikų ir paauglių savivertės stiprinimas“ (8 val.)
„Matematikos VBE rezultatų analizė“
„Autizmo spektro sutrikimą turinčių vaikų ugdymas ir pilnavertė įtrauktis“ (8 val.)
Paskaita „Kaip motyvuoti savo vaikus siekti aukštesnių mokymosi rezultatų“
Paskaita „Neuroedukologija: kaip padėti smegenims efektyviai mokytis“
Individuali praktinės veiklos konsultacija 1–3 metus dirbantiems matematikos mokytojams
Seminaras „STEAM spektras pagrindiniam ugdymui“ (40 val.)
Atvira geografijos pamoka 6 klasėje „Orientavimasis vietovėje ir mastelio taikymas“
„Darbas su Jaunosiomis bendrovėmis ir pasirengimas ekonomikos ir verslumo atnaujintam ugdymo turiniui“
„Naujovės ir pokyčiai informatikos mokyme“
„Mokyklos bendruomenės veikla ir (ne)veiklos rūpesčių sprendimai vykdant įtraukųjį ugdymą“ (8 val.)
„Motyvacijos mokytis matematikos stiprinimas“ (8 val.)
„Kodėl mes nesusikalbame? Pasaulio suvokimo įvairovė“ (8 val.)
„Fizika per praktiką: Kauno mokytojų ir KTU fizikų bendradarbiavimo galimybės“
„Dėl atnaujinto fizikos ugdymo turinio 8 klasėje 2023–2024 m. m.“
„Molekulinės biologijos tyrimo metodai – polimerazinė grandininė reakcija (PGR) ir elektroforezė“ (8 val.)
„Fotosintezė bei augalinių pigmentų įvairovė ir jų atskyrimo metodai“ (8 val.)
„DNR struktūra, panaudojimas moksle bei DNR išskyrimo galimybės mokykloje“ (8 val.)
„Mikrobiologija mokykloje – nuo teorijos iki praktinio taikymo“ (8 val.)
„Biologijos brandos darbas – reikalavimai, patarimai ir geroji patirtis“ (8 val.)
Paskaita-praktikumas „Praktinių įgūdžių stiprinimas genų inžinerijoje ir biotechnologijose“
Atvira geografijos pamoka 8 klasei „Ukraina – Europos šalis“
„Skaičių teorijos uždaviniai olimpiadoms“
„Kaip sudominti Z kartos vaikus?“
„Virtualus laboratorinis darbas 8 klasei pagal atnaujintas BP „Srovės stiprio priklausomybės nuo grandinės varžos tyrimas“
„Auginančios tarptautinės patirtys: Harvardo, Erasmus+, EdTech programos / kursai „Santaros“ gimnazijoje“
Naujoji matematikos vadovėlių serija „Matematika visiems“
„Matematikos pamoka pagrindinėje mokykloje: nemokamų internetinių šaltinių naudojimas didinant mokymosi efektyvumą atnaujintų bendrųjų ugdymo programų kontekste“ (8 val.)
Kauno besimokančių mokyklų tinklo (BMT) renginys „Mokinių iniciatyvumo, kūrybingumo ir mokymo(si) bendradarbiaujant kompetencijų tobulinimas, taikant inovatyvias švietimo strategijas“
„Nejaugi kolonializmas ir turizmas susiję?“ (8 val.).
„Matematikos mokymas šiandien“ (14 val.)
Paskaita „Motyvacijos neuromokslas – kaip tapti ir išlikti motyvuotiems“
Paskaita „Kaip atskleisti matematikos grožį“
„Programavimas Python kalba I–IV gimnazijų klasių informatikos pamokose“ (12 val.)
„Interjero projektavimo pagrindai, taikant Corel Draw ir AutoCad programas“ (160 val.).
„Mokyklos bendruomenės bendradarbiavimo svarba ir bendradarbiavimo kliūčių įveika, vykdant įtraukųjį ugdymą“ (8 val.)
„Skaitmeninės priemonės „GeoGebra“ taikymas įgyvendinant atnaujintas matematikos bendrąsias programas“ (10 val.)
„Kas naujo švietime?“ (6 val.)
Kursai „Interjero projektavimo pagrindai, taikant Corel Draw ir AutoCad programas“ (160 val.)
Paskaita „Kaip motyvuoti vaikus siekti aukštesnių mokymosi rezultatų“
Metodinis renginys-praktikumas „Žaisk – kurk – programuok“
Metodinis renginys-apskritojo stalo diskusija „Matematikos  PUPP rezultatų analizė ir vertinimo aspektai. NMPP rezultatų aptarimas“
Besimokančių mokyklų tinklo narės VDU klasikinio ugdymo mokyklos vertingos patirties sklaidos renginys „eLKlasė – iššūkiai ir atradimai“
„Pasirenkamojo ir privalomojo ugdymo turinio planavimas pagrindiniame ugdyme“ (8 val.)
„Pamokos planavimas ir organizavimas ugdant kompetencijas“ (16 val.)
„Bendravimo su vaikais, turinčiais emocijų ir elgesio problemų, ypatumai“ (8 val.)
„Mokomojo dalyko vertinimo ypatumai“ (12 val.)
„Įtraukiojo ugdymo savalaikiai sprendimai, padedantys užtikrinti ugdymo kokybę“ (8 val.)
„Mokomojo dalyko programa ir metodinės įgyvendinimo rekomendacijos“ (8 val.)
„Mokomojo dalyko programa ir metodinės įgyvendinimo rekomendacijos“ (8 val.)
Integruotų veiklų 1–8 klasių mokiniams, grįstų kompetencijomis, diena „Viskas yra stebuklas“
„Pasirengimas dirbti su fizikos atnaujintomis Bendrosiomis programomis“
Seminaras-edukacinė išvyka „Dzūkijos etnokultūrinio ir gamtinio paveldo pažinimo gilinimas“ (8 val.)
„Bendravimo su vaikais, turinčiais emocijų ir elgesio problemų, ypatumai“ (8 val.)
„Įtraukusis ugdymas: universalaus dizaino mokymuisi principų taikymas mokykloje“ (8 val.)
„Pasaulis atvirkščiai“ (8 val.)
„Kaip išlaikyti matematikos VBE“
Paskaita „Kaip įtraukti vaikus į veiklas, padedančias  mokytis matematikos?“
Kauno miesto biologijos mokytojų visuotinis susirinkimas ir išrinkto metodinio būrelio posėdis
Kauno miesto matematikos mokytojų visuotinis susirinkimas ir išrinkto metodinio būrelio posėdis
Paskaita „Kaip formuojasi atmintis?“
„Įtraukusis ugdymas: savitarpio pagalbos priemonės ir galimybės“ (8 val.)
Kauno besimokančių mokyklų tinklo (BMT) renginys – Kauno Milikonių progimnazijos vertingos patirties sklaida „STEAM ir IKT įrankių panaudojimas siekiant ugdymo(si) kokybės“
„Įtraukusis ugdymas – pagrindiniai klausimai ir jų sprendimai“ (8 val.)
Paskaita „Kaip padėti savo vaikui suvaldyti stresą“.
„Rengiamės dirbti pagal atnaujintas matematikos programas“
„Rytų ir centrinė Azija. Ar Maniloj auga vanilė?“ (8 val.)
„Naujovės ir pokyčiai informacinių technologijų mokyme“
„Planimetrijos mokymas“
„Besirengiant atnaujinto ugdymo turinio diegimui“
„Interjero projektavimo pagrindai, taikant Corel Draw ir AutoCad programas“ (160 val.)
„Bendradarbiavimą skatinančios ugdymo(si) aplinkos kūrimas mokykloje: vaikų ir paauglių savivertės stiprinimas“ (8 val.)
„Virusologijos mokslo aktualijos“ (8 val.)
„Lotynų Amerika: nuo Biglio iki Čihuahuos“ (8 val.)
„Ugdymo proceso dalyvių jausmų ir emocijų laboratorija“ („Feelings and emotions’ laboratory of participants in educational process“)
Apskritojo stalo diskusija ,,Kaip pagerinti pagrindinio ugdymo matematikos pasiekimų rezultatus“
Paskaita „Patarimai tėvams, kaip motyvuoti paauglius mokytis“
„Kombinatorikos ir tikimybių kurso kartojimas, rengiantis matematikos brandos egzaminui“
„Pažintis su verslumo programa „Action Coach“
Apskritojo stalo diskusija „Fizika nepamokinėje veikloje“
„Ugdomieji ir ugdytojai: atsakingas darbas, teisės ir pareigos“ (8 val.)
„Vaikų, turinčių skaitymo ir rašymo sutrikimų, ugdymas“ (8 val.)
„Terahercų pasaulyje“ (2 val.)
„Mokyklinės mediacijos kaip alternatyvaus konfliktų sprendimo modelio taikymas mokykloje“ (40 val.)
„Taikios mokyklos kūrimas taikant mokyklinę mediaciją“
„Ateities piliečių STEAM ugdymas, arba kodėl turėtume mokyti STEAM?“ (13 val.)
Atvira 5–8 klasių mokinių bendradarbiavimo pamoka ,,Aš prisimenu, kodėl esame gyvi“, skirta Sausio 13-ajai
„Teorijos ir praktikos sintezė gamtamoksliniame ugdyme“ (6 val.)
„Medijų kartos vaikai: ugdymo(si) kliūčių šalinimas ir sėkmingo bendradarbiavimo kūrimas“ (8 val.)
„Kaip apčiuopti neapčiuopiamą spinduliuotę? Kodėl ją reikia apčiuopti?“ (1,5 val.)
„Atnaujinamos ekonomikos programos 11–12 klasėms“
„Bendravimo su vaikais, turinčiais emocijų ir elgesio problemų, ypatumai“ (8 val.)
„Interjero projektavimo pagrindai, taikant Corel Draw ir AutoCad programas“ (160 val.)
„Tyrinėjimu grįstas mokymasis fizikos pamokose“ (6 val.)
„Mokinio ugdymo(si) veiklos projektavimas į sėkmę, taikant kūrybinio mąstymo metodus“ (8 val.)
Kauno miesto geografijos mokytojų pasitarimas dėl 2021–2022 mokslo metų veiklų
„Geografijos mokslo aktualijos“
Registruojame į kursus „Interjero projektavimo pagrindai, taikant Corel Draw ir AutoCad programas“ (160 val.)
„Pažintis su Vilniaus miesto kultūrinėmis aplinkomis“ (12 val.)
Kauno besimokančių mokyklų tinklo (BMT) renginys „Kauno Milikonių progimnazijos patirtys ir iššūkiai, siekiant ugdymo kokybės“ (6 val.)
„Matematikos valstybinio brandos egzamino rezultatų analizė“ (2 val.)
„KURK, IMK ir kiti skaitmeniniai matematikos mokytojų pagalbininkai (9-12 kl.)“ (2 val.)
„Mokytojo padėjėjo profesinės veiklos ypatumai vykdant įtraukųjį ugdymą bendrojo ugdymo mokykloje“ (40 val.)
„Informacinių technologijų ugdymo turinio aktualijos“
„Praktiniai patarimai matematikos brandos darbo vadovui“ (2 val.)
„STEAM ugdymas per kosmoso įsisavinimo istoriją“ (2 val.)
„Biržų regioninio parko unikalumas“ (8 val.)
„Kurkime mokyklą be sienų: mokytojų matematinio ir skaitmeninio raštingumo tobulinimo dirbtuvės“ (24 val.)
Kauno miesto chemijos mokytojų metodinio būrelio posėdis
Kauno miesto informacinių technologijų mokytojų metodinio būrelio posėdis
Kauno miesto biologijos mokytojų metodinio būrelio posėdis
Kauno besimokančių mokyklų tinklo (BMT) renginys-gerosios patirties sklaida „Mokymo(si) sėkmė: kuo svarbus socialinis emocinis ugdymas“ (tęsinys)
„Mokinio padėjėjai – pagalbos teikėjų SUP turinčiam vaikui komandos nariai“ (8 val.)
„Informacinių technologijų VBE uždavinių sprendimas“ (12 val.)
„Vilkaviškio rajono gamtinė ir kultūrinė aplinka. Vištyčio regioninio parko ypatumai“ (8 val.)
Kauno miesto matematikos mokytojų metodinio būrelio posėdis
„Mokytojo padėjėjo profesinės veiklos ypatumai vykdant įtraukųjį ugdymą bendrojo ugdymo mokykloje“ (40 val.)
Fizikos konsultacija mokymosi praradimų patyrusiems mokiniams. Tema „Sudėtingų“ temų analizė. Pasiruošimo VBE strategija, mokymosi būdai, savistaba“
Matematikos konsultacija mokymosi praradimų patyrusiems mokiniams. Tema „Vektoriai ir koordinačių metodas“
„Geroji mokinio padėjėjų praktika – tarpasmeninė mokyklos bendruomenės pagalba“ (8 val.)
„Fizikos tiesos – gyvenimo kelrodžiai“ (2 val.)
Biologijos konsultacija mokymosi praradimų patyrusiems mokiniams „Kraujotakos sistemos apžvalga“
Matematikos konsultacija mokymosi praradimų patyrusiems mokiniams. Tema „Planimetrijos uždavinių sprendimas“.
Kauno miesto informacinių technologijų mokytojų metodinio būrelio posėdis.
Apskritojo stalo diskusija ,,8 klasių mokinių matematikos mokymo(si) problemos ir jų sprendimo būdai“
„Interjero projektavimo pagrindai, taikant Corel Draw ir AutoCad programas“ (160 val.) (tęsinys)
Skip to content