Paieška

Naujienos

„Emocinio intelekto ir socialinių emocinių kompetencijų ugdymas mokykloje: resursai emocinio atsparumo palaikymui“ (6 val.)
Tarptautinis švietimo forumas „Mokytojų lyderystė: inovatyvi Skandinavijos šalių patirtis“ (6 akad. val.).
„Smurto ir priekabiavimo prevencijos mokymai“ (6 val.)
„Pozityvaus elgesio konstravimas individualiu, klasės ir instituciniu lygmeniu“ (8 val.).
„Raštų rengimas: reikalavimai, praktiniai patarimai, administracinė kalba, klaidų analizė“ (6 val.)
„Personalizuoto mokymo(si) platformos „Elicėjus“ matematikos turinio valdymas ugdymo proceso metu”
„Personalizuoto mokymo(si) platformos „Elicėjus“ matematikos turinio valdymas ugdymo proceso metu”
„Kaip geriau suprasti ir drausminti šiuolaikinius vaikus?” (6 val.)
„Sunkūs” ir nevaldomi vaikai – mūsų didieji mokytojai. Kaip geriau suprasti ir sutarti su autistiškais, hiperaktyviais ir turinčiais emocijų-elgesio sunkumų vaikais” (6 val.)
„Personalo administravimas: dokumentų valdymo aktualijos ir darbo teisės pokyčiai nuo 2025 m. sausio 1 d.“
„Dokumentų saugojimo terminų naujovės, pakeitimai“
„Dokumentų saugojimo terminų naujovės, pakeitimai“
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Emocinio intelekto lavinimas mokyklose. Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas naudojant Limbinio mokymo(si) sistemą LPS™“ (48 val.)
„Vidaus tvarkos taisyklių, aprašų, politikų ir kitų dokumentų rengimas įstaigose – turinio ir formos reikalavimai“ (6 val.)
Tarptautinis švietimo forumas „Psichiką veikiančių medžiagų prevencija mokykloje. Vertingoji Skandinavijos šalių patirtis“
„Sensorinių įspūdžių poreikis ir galia ugdyme“ (6 val.)
Lektorė Dilienės atvaizdas
„Žaidimo vaidmuo ugdyme. Specialieji ugdymosi poreikiai. Lytiškumo pagrindai“ (8 val.)
„Emociškai saugios aplinkos kūrimas įstaigoje, parenkant tikslingas ugdymo priemones“ (8 val.)
Pietų Korėjos EdTech bendrovių inovacijos švietimui siekiant efektyvesnio mokymo(si)
„Sensorinės integracijos principai, savireguliacijos ugdymo metodai, ergoterapinės technikos ir jų taikymas specialiųjų poreikių vaikų ugdymui“
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Pagalbos vaikui metodai dėmesio sutelkimui ir emocijų reguliavimui, netaikant tiesioginio spaudimo“ (6 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„EFT arba emocijų paleidimo metodų tuksenant panaudojimas ugdyme gerinant vaiko ir mokytojo emocinę sveikatą“ (8 val.)
„EFT arba emocijų paleidimo metodų tuksenant panaudojimas ugdyme gerinant vaiko ir mokytojo emocinę sveikatą“ (8 val.)
Lektorė Dilienės atvaizdas
„Komunikacija su ugdytinio šeima. Penkios vaikų meilės kalbos – kaip atpažinti?“ (8 val.)
„Emocinio intelekto lavinimas mokyklose. Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas naudojant Limbinio mokymo(si) sistemą LPS™“
„Bendravimo iššūkiai. Paauglystės labirintai. Penkios atsiprašymo kalbos“ (8 val.)
„Personalizuoto mokymo(si) platformos „Elicėjus“ matematikos turinio valdymas ugdymo proceso metu”
Paroda „Inovacijos mokykloje”
„Personalizuoto mokymo(si) platformos „Elicėjus“ matematikos turinio valdymas ugdymo proceso metu”
Tarptautinė konferencija „Kovos su patyčiomis mokykloje įrankiai: tarptautinė patirtis” (3 val.)
„Vidaus tvarkos taisyklių, aprašų, politikų ir kitų dokumentų rengimas įstaigose – turinio ir formos reikalavimai“ (6 val.)
„Sunkūs“ ir nevaldomi vaikai – mūsų didieji mokytojai. Kaip geriau suprasti ir sutarti su hiperaktyviais ir turinčiais emocijų-elgesio sunkumų vaikais?“
„Motyvuojantis metinis pokalbis ugdymo įstaigoje“ (8 val.)
„Darbo santykių administravimas 2023 m. – darbo kodekso naujovės, darbuotojų asmens duomenų apsauga, vidaus kontrolės užtikrinimas“ (6 val.)
„Vidaus tvarkos taisyklių, aprašų, politikų ir kitų dokumentų rengimas įstaigose – turinio ir formos reikalavimai“ (6 val.)
Virtuali konferencija „Legalus kinas ir edukacija“
Metodinis renginys-metodinės medžiagos rengimo dirbtuvės „Kinas – mokymo priemonė“
„Emocinio intelekto lavinimas mokyklose. Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas naudojant Limbinio mokymo(si) sistemą LPS™“ (48 val.)
„Darbo kodekso pakeitimai, papildymai, naujovės 2022“ (6 val.)
„Emocinio intelekto lavinimas mokyklose. Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas naudojant Limbinio mokymo(si) sistemą LPS™“ (48 val.)
Skip to content