Paieška

Naujienos

„Naujausi viešųjų pirkimų reglamentavimo pakeitimai“ (10 val.)
„Dirbtinis intelektas mokytojo darbe“ (40 val.)
„Dirbtinis intelektas mokytojo darbe“ (40 val.)
Paskaita „Dirbtinis intelektas šeimoje: naudingas narys ar nepageidaujamas svečias?“
Paskaita „Vaikas interneto platybėse: pažintis su grėsmėmis ir galimybėmis“
„Psichologiniai įrankiai klasės mikroklimatui gerinti ir netinkamam elgesiui stabdyti“ (8 val.)
„Dirbtinio intelekto dirbtuvės mokytojams: įrankiai ir galimybės“ (6 val.)
„Dirbtinio intelekto dirbtuvės mokytojams: įrankiai ir galimybės“ (6 val.)
„Darbo apmokėjimo sistema švietimo įstaigose“ (40 val.)
„Kelionė laiku: praeitis priklauso ateičiai“ (6 val.)
Paskaita „Ką mes galime kontroliuoti santykyje su vaiku ir kaip tinkamai brėžti ribas? O gal jas reikia praplėsti?“
Paskaita „Pozityvaus ugdymo ir tinkamo grįžtamojo ryšio suteikimo galia auginant savimi pasitikintį vaiką“
„Dirbtinio intelekto dirbtuvės mokytojams: įrankiai ir galimybės“ (6 val.)
„Patyčios mokykloje: kaip jas atpažinti ir kaip su jomis kovoti?“ (6 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Akcentuoto charakterio mokiniai: bendravimo ir mokymo ypatumai“ (6 val.)
„Akcentuoto charakterio mokiniai: bendravimo ir mokymo ypatumai“ (6 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Savimi pasitikinčio vaiko ugdymas ir grįžtamojo ryšio svarba šiame procese“ (6 val.)
Respublikinė metodinė-praktinė konferencija „Savivaldus mokymasis: kaip ugdyti atsakingą mokinį?“ (6 val.)
„Bendravimo psichologija: kas svarbu, kuriant darnų santykį su mokiniais, jų tėvais, kolegomis?“ (6 val.)
„Bendravimo psichologija: kas svarbu, kuriant darnų santykį su mokiniais, jų tėvais, kolegomis?“ (6 val.)
„Regiamės NMPP, PUPP, tarpininiam patikrinimui: pasiruošimo kompiuterizuotiems testams specifika“
„Regiamės NMPP, PUPP, tarpininiam patikrinimui: pasiruošimo kompiuterizuotiems testams specifika“
„Regiamės NMPP, PUPP, tarpininiam patikrinimui: pasiruošimo kompiuterizuotiems testams specifika“
„Regiamės NMPP, PUPP, tarpininiam patikrinimui: pasiruošimo kompiuterizuotiems testams specifika“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 5–8 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 5–8 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 5–8 klasėse“
„Matematinio samprotavimo mokymasis pagrindiniame, viduriniame ugdyme“
„Matematinio samprotavimo mokymasis pagrindiniame, viduriniame ugdyme“
„11 klasės tarpinis patikrinimas. Kaip ruoštis?“
„11 klasės tarpinis patikrinimas. Kaip ruoštis?“
„11 klasės tarpinis patikrinimas. Kaip ruoštis?“
„11 klasės tarpinis patikrinimas. Kaip ruoštis?“
„11 klasės tarpinis patikrinimas. Kaip ruoštis?“
„11 klasės tarpinis patikrinimas. Kaip ruoštis?“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 5–8 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 5–8 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 5–8 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 5–8 klasėse“
„Atnaujintos matematikos programos įgyvendinimas, aktualijos ir rekomendacijos 5–8 klasėse“
„Mokymo metodai – atsakymai į klausimus“
„Tekstinių uždavinių sprendimo mokymosi iššūkiai ir galimybės II dalis“
„Tekstinių uždavinių sprendimo mokymosi iššūkiai ir galimybės II dalis“
„Tekstinių uždavinių sprendimo mokymosi iššūkiai ir galimybės II dalis“
„Tekstinių uždavinių sprendimo mokymosi iššūkiai ir galimybės II dalis“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai, veiklų planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Veiklų planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Viešasis kalbėjimas ir komunikacija mokytojo darbe“ (8 val.)
„Atnaujintos matematikos ugdymo turinio temas papildančios įvairaus sudėtingumo užduotys 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos ugdymo turinio temas papildančios įvairaus sudėtingumo užduotys 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos ugdymo turinio temas papildančios įvairaus sudėtingumo užduotys 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos ugdymo turinio temas papildančios įvairaus sudėtingumo užduotys 9, 11 klasėse“
„Rekomendacijos dėl atnaujinto matematikos ugdymo turinio temas papildančios metodinės medžiagos 5–8 klasėse“
„Rekomendacijos dėl atnaujinto matematikos ugdymo turinio temas papildančios metodinės medžiagos 5–8 klasėse“
„Rekomendacijos dėl atnaujinto matematikos ugdymo turinio temas papildančios metodinės medžiagos 5–8 klasėse“
„Rekomendacijos dėl atnaujinto matematikos ugdymo turinio temas papildančios metodinės medžiagos 5–8 klasėse“
„Atnaujintos matematikos ugdymo turinio temas papildančios įvairaus sudėtingumo užduotys 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos ugdymo turinio temas papildančios įvairaus sudėtingumo užduotys 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos ugdymo turinio temas papildančios įvairaus sudėtingumo užduotys 9, 11 klasėse“
„Atnaujintos matematikos ugdymo turinio temas papildančios įvairaus sudėtingumo užduotys 9, 11 klasėse“
„Rekomendacijos dėl atnaujinto matematikos ugdymo turinio temas papildančios metodinės medžiagos 5–8 klasėse“
„Rekomendacijos dėl atnaujinto matematikos ugdymo turinio temas papildančios metodinės medžiagos 5–8 klasėse“
„Rekomendacijos dėl atnaujinto matematikos ugdymo turinio temas papildančios metodinės medžiagos 5–8 klasėse“
„Rekomendacijos dėl atnaujinto matematikos ugdymo turinio temas papildančios metodinės medžiagos 5–8 klasėse“
„Matematikos PUPP ir VBE užduočių vertinimo gairių aptarimas“
„Matematikos PUPP ir VBE užduočių vertinimo gairių aptarimas“
„Matematikos PUPP ir VBE užduočių vertinimo gairių aptarimas“
„Matematikos PUPP ir VBE užduočių vertinimo gairių aptarimas“
„Matematikos PUPP ir VBE užduočių vertinimo gairių aptarimas“
„Matematikos PUPP ir VBE užduočių vertinimo gairių aptarimas“
„Mokymo metodai – atsakymai į klausimus“
„Tekstinių uždavinių sprendimo mokymosi iššūkiai ir galimybės“
„Tekstinių uždavinių sprendimo mokymosi iššūkiai ir galimybės“
„Tekstinių uždavinių sprendimo mokymosi iššūkiai ir galimybės“
„Tekstinių uždavinių sprendimo mokymosi iššūkiai ir galimybės“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos pradiniame ugdyme. Veiklų planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos pradiniame ugdyme. Veiklų planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos pradiniame ugdyme. Veiklų planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos pradiniame ugdyme. Veiklų planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos pradiniame ugdyme. Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos pradiniame ugdyme. Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos pradiniame ugdyme. Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos pradiniame ugdyme. Mokymosi turinio pokyčiai“
„Viešasis kalbėjimas ir komunikacija mokytojo darbe“ (8 val.)
„Dirbtinis intelektas mokytojų rankose: kaip jį panaudoti mokymo(si) sėkmei“ (40 val.)
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 9, 11 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 9, 11 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 9, 11 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 5, 7 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 5, 7 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 5, 7 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 5, 7 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 5, 7 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 5, 7 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 5, 7 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 9, 11 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 9, 11 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 9, 11 klasėse“
„Matematikos mokymosi pasiekimų vertinimo ypatumai 9, 11 klasėse“
„Matematinio samprotavimo mokymasis pradinėse klasėse“
„Matematinio samprotavimo mokymasis pradinėse klasėse“
„Matematinio samprotavimo mokymasis pradinėse klasėse“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Pamokos planavimas“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas). Mokymosi turinio pokyčiai“
„Palanki ugdymo(si) aplinka: efektyvus konfliktų valdymas bei probleminių situacijų sprendimo būdai“ (8 val.)
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas)“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas)“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas)“
„Matematikos programos įgyvendinimo rekomendacijos (pradinis ugdymas)“
„Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 9, 11 klasėse“
„Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 9, 11 klasėse“
„Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 9, 11 klasėse“
„Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 9, 11 klasėse“
„Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 5, 7 klasėse“
„Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 5, 7 klasėse“
„Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 5, 7 klasėse“
„Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 5, 7 klasėse“
„Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 5, 7 klasėse“
„Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 5, 7 klasėse“
„Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 5, 7 klasėse“
„Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 5, 7 klasėse“
„Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 9, 11 klasėse“
„Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 9, 11 klasėse“
„Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 9, 11 klasėse“
„Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos. Mokymo turinio planavimas 9, 11 klasėse“
„Kelionė laiku: praeitis priklauso ateičiai“ (6 val.)
„Pokyčiai atnaujintoje pradinio ugdymo matematikos programoje“
„Pokyčiai atnaujintoje pradinio ugdymo matematikos programoje“
„Pokyčiai atnaujintoje pradinio ugdymo matematikos programoje“
„Pokyčiai atnaujintoje pradinio ugdymo matematikos programoje“
„Pokyčiai atnaujintoje pradinio ugdymo matematikos programoje“
„Pokyčiai atnaujintoje pradinio ugdymo matematikos programoje“
„Atnaujintų programų įgyvendinimo rekomendacijos“
„Atnaujintų programų įgyvendinimo rekomendacijos“
„Atnaujintų programų įgyvendinimo rekomendacijos“
„Atnaujintų programų įgyvendinimo rekomendacijos“
„Atnaujintų programų įgyvendinimo rekomendacijos“
„Atnaujintų programų įgyvendinimo rekomendacijos“
„Pamokos organizavimas, mokymo metodai“
„Pamokos organizavimas, mokymo metodai“
„Kartu su mokslu į STEAM“ (16 val.)
„Efektyvus mokymas ir mokymasis“
„Atnaujintos ugdymo programos“
„Atnaujintos ugdymo programos“
„Atnaujintos ugdymo programos“
„Atnaujintos ugdymo programos“
„Atnaujintos ugdymo programos“
„Atnaujintos ugdymo programos“
„Atnaujintos ugdymo programos“
„Atnaujintos ugdymo programos“
„Pamokos organizavimas, mokymo metodai“
„Pamokos organizavimas, mokymo metodai“
„Matematikos ugdymo turinio planavimas“
„Matematikos ugdymo turinio planavimas“
„Matematikos ugdymo turinio problemos, atskirų temų dėstymo metodika“
„Matematikos ugdymo turinio problemos, atskirų temų dėstymo metodika“
„Matematikos ugdymo turinio planavimas“
„Matematikos ugdymo turinio planavimas“
„Kartu su mokslu į STEAM“ (16 val.)
„Mokymo priemonės, jų panaudojimas pamokoje“
„Mokymo priemonės, jų panaudojimas pamokoje“
„Standartizuotas vertinimas – VBE, PUPP, NMPT“
„Standartizuotas vertinimas – VBE, PUPP, NMPT“
„Standartizuotas vertinimas – VBE, PUPP, NMPT“
„Standartizuotas vertinimas – VBE, PUPP, NMPT“
„Turinio planavimas. Pamokų skaičiaus paskirstymas. Kartojimo planavimas“
„Turinio planavimas. Pamokų skaičiaus paskirstymas. Kartojimo planavimas“
„Matematikos didaktika – pamokos organizavimas, mokymo metodai“
„Matematikos didaktika – pamokos organizavimas, mokymo metodai“
„Matematikos didaktika – ugdymo turinys, turinio problemos. Įvairių temų dėstymo metodikos, įvairūs dalykiniai klausimai“
„Matematikos didaktika – ugdymo turinys, turinio problemos. Įvairių temų dėstymo metodikos, įvairūs dalykiniai klausimai“
Konferencija „Visuotinė dvikalbystės programa, įgyvendinimo galimybės“
„Efektyvus mokymas ir mokymasis“ (6 val.)
„Streso valdymo strategijos“ (8 val.)
„Smalsus ir dėmesingas mokinys: misija įmanoma!“ (8 val.)
Paskaita „Efektyvus šeimos finansų valdymas“
Paskaita „Efektyvus šeimos finansų valdymas“
„Ryšio su vaiku kūrimas“ (8 val.)
„Smalsus ir dėmesingas mokinys: misija įmanoma!“ (8 val.)
„Streso valdymo strategijos“ (8 val.)
„Ko reikia, kad savivaldaus ugdymo idėjos būtų įgyvendintos praktiškai?“
„Apmokėjimas už darbą švietimo įstaigose nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. Mokinio krepšelio lėšų panaudojimo tvarka“ (6 val.)
Skip to content