Paieška

Naujienos

Respublikinė mokslinė-praktinė filosofijos konferencija „Laisvės ir gyvenimo prasmės iššūkiai XXI amžiuje“
Metodinis renginys „Atnaujinto ikimokyklinio ugdymo turinio įgyvendinimo patirtis: kontekstų kūrimas“
Metodinis renginys „Atnaujinto ikimokyklinio ugdymo turinio įgyvendinimo patirtis: kontekstų kūrimas“
Metodinis renginys „Atnaujinto ikimokyklinio ugdymo turinio įgyvendinimo patirtis: kontekstų kūrimas“
„Pastoliavimas ugdymo barjerų įveikai ir ugdymo diferencijavimas“ (8 val.)
Metodinė-praktinė konferencija „Išgirsti vaiką. Iššūkiai, galimybės, patirtis“
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Kūrybinis skaitymas technologijų epochoje ir meno integracija“ (10 val.)
„Kvalifikacijos tobulinimo programa ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, ketinantiems dirbti pagal priešmokyklinio ugdymo programą“ ( 40 val.)
Metodinė valanda „Kaip Reggio Emilia ugdymo sistemos elementai gali praturtinti ikimokyklinio ugdymo programų įgyvendinimą?“
Metodinė valanda „Gera tikybos pamoka“
Metodinė valanda „Skaitymas kaip tikslas. Skaitymo skatinimo žaidimai pamokoje“
„Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas“ (40 val.)
„Universalaus dizaino mokymui(si) įgyvendinimo ir pritaikomumo aspektai bei praktika Lietuvoje“ (8 val.)
Kauno ikimokyklinio ugdymo įstaigų metodinė-praktinė konferencija „Dailė ikimokyklinio ugdymo įstaigose: pažįstu, kuriu, atrandu save ir supantį pasaulį“
Lektorė J. Ponomariovienė
„Pamokos sėkmės formulė: nuo plano iki refleksijos“ (40 val.)
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Kūrybinis skaitymas technologijų epochoje ir meno integracija“ (10 val.)
„Dievo Žodis tikybos pamokoje ir liturgijoje“ (40 val.)
Respublikinė praktinė konferencija tarptautinio ESEP projekto „Let’s play art games“ („Žaisk meno žaidimus“)
„Universalaus dizaino mokymui(si) įgyvendinimo ir pritaikomumo aspektai bei praktika: užsienio šalių patirtis“ (8 val.)
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Žaidybiniai metodai ir įtraukusis ugdymas“ (10 val.)
„Šeimos ir mokyklos bendrystė kuriant palankią ugdymo(si) aplinką vaikams“. Visuotinis pradinių klasių mokytojų susirinkimas
„Ekonomikos ir verslumo atnaujinto ugdymo turinio programos pokyčiai 2024–2025 m. m. Ką turi žinoti mokytojas?“. Visuotinis ekonomikos mokytojų susirinkimas
Metodinis renginys „Kauno švietimiečių patirtis ir pritaikymo pavyzdžiai iš Skandinavijos švietimo sistemos“. Visuotinis ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojų susirinkimas
Knygos „Vaikystės dalykėliai“ pristatymas
„Universalaus dizaino mokymuisi įgyvendinimas“ (8 val.)
„Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas“ (40 val.)
„Kvalifikacijos tobulinimo programa ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, ketinantiems dirbti pagal priešmokyklinio ugdymo programą“ ( 40 val.)
Paskaita „Įtraukusis ugdymas, ką turi žinoti tėvai?“
Respublikinė tikybos mokytojų metodinė diena „Dievo žodis yra gyvas ir veiksmingas“
„Universalaus dizaino mokymui(si) esmė, prasmė, idėja bei mokymo(si) galimybės“ (8 val.)
Tikybos mokytojų ir katechetų 2024 mokslo metų atidarymo šventė „Tikėjimo perdavimo iššūkiai ir galimybės“
„Įtraukiojo ugdymosi plėtojimo galimybės bendruomenėse tarptautiniame projekte „Žaisk meno žaidimus“
Knygos „Vaikystės dalykėliai“ pristatymas
Metodinis-praktinis renginys „STEAM inovatyviems mokytojams“, skirtas Erasmus+ projekto sklaidai
Metodinė valanda dirbantiems su SUP mokiniais „Aukime kartu“
Metodinė valanda dirbantiems su SUP mokiniais „Aukime kartu“
Respublikinė mokslinė–praktinė filosofijos konferencija „Žmogus ir dirbtinis intelektas“
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Kūrybinio skaitymo įtaka kompetencijų ugdymui“
„Nuo atstūmimo iki išaukštinimo: negalios sampratos kaita Lietuvoje“
„Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas“
„Įtraukiojo turinio kūrimas ir vizualizacija tarptautiniame ESEP projekte „Žaisk meno žaidimus“
Vizualizuota lektorių nuotrauka
„Įtraukusis ugdymas: konceptualizacija ir praktiniai įrankiai“ (10 val.)
„Turtingų įtraukiųjų mokymosi aplinkų kūrimas tarptautiniame ESEP projekte „Žaisk meno žaidimus“ (10 val.)
„Kaip pedagogams ir specialistams efektyviai bendrauti su tėvais?“ (6 val.)
„Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas“
„Tarptautinis ESEP projektas „Žaisk meno žaidimus“: pristatymas ir eiga“
Paskaita „Dėmesio! Vaikui sunku išlaikyti dėmesį! Ką daryti tėvams?“
„Dėmesio sunkumų turintys vaikai grupėje. Kaip lavinti dėmesį grupinėse veiklose?“ (6 val.)
„Patirtinio ir refleksyvaus ugdymo metodų taikymas“ (8 val.)
„Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas“
Metodinis-praktinis Erasmus+ projekto sklaidos renginys „STEAM ir verslumo ugdymas“
Menų ir technologijų nauda SUP mokinių ugdyme „Amatininkystės paslaptys“
Metodinė valanda „Darni aplinka – įtraukiojo ugdymosi įgalinimas“. Tarptautinio e–Twinning projekto patirtis.
Ugdomosios knygelės pristatymas „Natų šeima“. Praktiniai gerosios patirties pavyzdžiai.
„Emocinio intelekto stimuliavimo metodai ir formos ikimokyklinėje, priešmokyklinėje įstaigoje: Amerikos, Švedijos ir Belgijos patirtis“ (10 val.)
Respublikinė praktinė konferencija „Pats tyrinėju, kuriu, atrandu, patiriu“
„Įtraukumą įgalinančios tvarumo strategijos projekte „Darni aplinka – įtraukiojo ugdymo(si) įgalinimas“ (8 val.)
„Motyvuojantis dorinis ugdymas. Prasmė. Pritaikomumas“ (8 val.)
Respublikinis virtualus metodinis renginys „Naratyvinio žaidimo taikymas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme. Seku pasaką ir žaidžiu“
Metodinė-praktinė konferencija „Meninio ugdymo tęstinumas ir įtaka asmenybės augimui“
Patyriminė edukacija „Paieškokime stebuklo tarp ledynų“
„Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas“
Dainų knygos vaikams „Lietuva – vaikų šalis“ pristatymas.
„Struktūriniai atsparumo šaltiniai ir veiksmų planas“ (10 val.)
„Vaikai turintys autizmo spektro sutrikimų grupėje. Kaip palengvinti adaptacijos ir ugdymo(si) procesą“ (6 val.)
„Mokymasis tinklaveikoje: partnerystės tinklų kūrimas ir vizualizavimas“ (10 val.)
„Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas“ (40 val.)
„Intelektų nustatymas ir panaudojimas įtraukiąjam ugdymui(si) projekte „Darni aplinka – įtraukiojo ugdymo(si) įgalinimas“ (8 val.)
„Atverkite duris Kristui! Tikėjimo perdavimo prieigos šiandien“ (2 val.)
„Pasiekimų raida, lygių požymiai, vertinimas ir įsivertinimas“  (8 val.)
Skip to content