Paieška

Naujienos

„Sudėtingas emocijų ir santykių pasaulis – mokykime vaikus savo pavyzdžiu“ (6 val.)
„Pagalbos vaikui metodai dėmesio sutelkimui ir emocijų reguliavimui, netaikant tiesioginio spaudimo“ (6 val.)
„Vaiko asmenybės vystymosi etapai ir krizės. Kaip jas įveikti?“ (6 val.)
„Patyriminė veikla gamtamoksliniame ugdyme“ (6 val.)
„Žaidimo vaidmuo ugdyme. Specialieji ugdymosi poreikiai. Lytiškumo pagrindai“ (8 val.)
„Psichologijos paslaptys padedant pasiekti emocinio balanso tikslus, integruojant sunkiųjų vaikų poreikius ugdyme“ (8 val.)
„Sudėtingas emocijų ir santykių pasaulis. Mokykime vaikus savo pavyzdžiu“ (8 val.)
„Ugdomosios ir terapinės priemonės formuojant emociškai palankią ugdymo aplinką“ (8 val.)
Tarptautinis švietimo forumas „Matematikos mokymo(si) transformacija tarptautinės švietimo patirties kontekste“
„Informacijos ir informacinių sistemų saugos samprata. Kibernetinės grėsmės ir atakos. Tendencijos. Kibernetinių grėsmių rizikos įsivertinimas“ (8 val.)
„Vaiko asmenybės vystymosi etapai ir krizės. Kaip jas įveikti?“ (8 val.)
„Pagalbos vaikui ir mokytojui metodai dėmesio sutelkimui ir emocijų reguliavimui, netaikant tiesioginio spaudimo“ (8 val.)
„Įsisąmoninto dėmesio praktikos ugdymo veiklos kokybės gerinimui ir efektyviam konfliktų sprendimui klasėje“ (8 val.)
„Stiprus aš, stiprus vaikas. Mokytojo ir mokinio santykių ypatumai bei sprendimai, atvejų analizės“ (8 val.)
„Informacijos ir informacinių sistemų saugos samprata. Kibernetinės grėsmės ir atakos. Tendencijos. Kibernetinių grėsmių rizikos įsivertinimas“ (8 val.)
„Kūrybiškumo išlaisvinimo metodai ir efektyvus laiko planavimas“ (8 val.)
„Pagalbos vaikui ir mokytojui metodai dėmesio sutelkimui ir emocijų reguliavimui, netaikant tiesioginio spaudimo“ (8 val.)
„Žaidimo vaidmuo ugdyme. Specialieji ugdymosi poreikiai. Lytiškumo pagrindai“ (8 val.)
Paskaita „Broliai ir seserys: kaip padėti su(si)tarti?“
„Ugdomosios ir terapinės priemonės formuojant emociškai palankią ugdymo aplinką“ (8 val.)
„EFT arba emocijų paleidimo metodų tuksenant panaudojimas ugdyme gerinant vaiko ir mokytojo emocinę sveikatą“ (8 val.)
„Įsisąmoninto dėmesio praktikos ugdymo veiklos kokybės gerinimui ir efektyviam konfliktų sprendimui klasėje“ (8 val.)
„Bendravimo iššūkiai. Paauglystės labirintai. Penkios atsiprašymo kalbos.“ (8 val.)
„Įdomi ir naudinga pamoka: kaip tai paversti realybe?“ (8 val.)
„Modernių, interaktyvių technologijų taikymas ugdyme, skatinant Z kartos vaikų susidomėjimą ir kūrybiškumą“ (8 val.)
„Sudėtingas emocijų ir santykių pasaulis. Mokykime vaikus savo pavyzdžiu.“ (8 val.)
„Ugdomosios ir terapinės priemonės formuojant emociškai palankią ugdymo aplinką“ (6 val.)
„Stiprus aš, stiprus vaikas. Mokytojo ir mokinio santykių ypatumai bei sprendimai, atvejų analizės“ (8 val.)
„Vaiko asmenybės vystymosi etapai ir krizės. Kaip jas įveikti?“ (8 val.)
„Komunikacija su ugdytinio šeima. Penkios vaikų meilės kalbos – kaip atpažinti?“ (8 val.)
Tarptautinis metodinis renginys „Jaunesniųjų (7-9 kl.) vidurinės mokyklos mokinių matematikos mokymas. Švietimo mainai tarp Kauno ir Hiratsukos“
„Žaidimo vaidmuo ugdyme. Specialieji ugdymosi poreikiai. Lytiškumo pagrindai“ (6 val.)
Tarptautinis švietimo forumas „Švietimas Skandinavijos šalyse – dalijimasis vertingąja patirtimi“
„Bendravimo iššūkiai – kaip juos įveikti? 7 charakterio savybės padedančios sukurti geresnius santykius su mokiniais ir kolegomis“ (6 val.)
„Pozityvaus mąstymo lavinimas ir streso valdymas“ (8 val.)
„Japonų kalbos pradžiamokslis“
„Komunikacija su ugdytinio šeima. Penkios vaikų meilės kalbos – kaip atpažinti?“ (6 val.)
„Pozityvaus mąstymo lavinimas ir streso valdymas“ (8 val.)
„Modernių, interaktyvių technologijų taikymas ugdyme, skatinant Z kartos vaikų susidomėjimą ir kūrybiškumą“ (6 val.)
„Santykiai visuomenėje, mokykloje ir šeimoje“ (6 val.)
„Trejų metų krizė: kaip padėti vaikui pereiti iš egocentrizmo į savarankiškumą ir bendradarbiavimą“ (6 val.)
Pamoka „The origin of the words: It is French of English?“
Integruota geografijos, istorijos, IT ir menų pamoka „Trijų žemynų ekspresas“
Pamoka 4 kl. mokiniams „Les enfants, parlez-vous français?“
Kendo treniruotė 3–4 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 5–6 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 9–10 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 11–12 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 1–2 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 3–4 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 5–6 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 7–8 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 9–10 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 11–12 kl. mokiniams
Japonų kalbos pamokėlė 5–6 kl. mokiniams
Japonų kalbos pamokėlė 7–8 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 7–8 kl. mokiniams
Kendo treniruotė 1–2 kl. mokiniams
Japonų kalbos pamokėlė 3–4 kl. mokiniams
Japonų kalbos pamokėlė 1–2 kl. mokiniams
„Vaiko vystymosi etapai. Baimės vaikų amžiuje“ (6 val.)
„Ugdomosios ir terapinės priemonės formuojant emociškai palankią ugdymo aplinką“ (6 val.)
„Kaip būti autoritetu šiuolaikiniams vaikams? Penkios meilės kalbos ir drausmė“ (6 val.)
„Broliai ir seserys: kaip padėti su(si)tarti?“
„Patyriminė veikla gamtamoksliniame ugdyme“ (6 val.)
„Įkvepianti kelionė po emocijų pasaulį. Kaip suprasti vaiką ir jo emocijas?“ (6 val.)
„Modernių / interaktyvių technologijų taikymas ugdyme, skatinant Z kartos vaikų susidomėjimą ir kūrybiškumą“ (6 val.)
„Inovatyvus STEAM ugdymas Vokietijos mokyklose mokinių pasiekimų gerinimui“
„Bendravimo iššūkiai – kaip juos įveikti? 7 charakterio savybės, padedančios sukurti geresnius santykius su mokiniais ir kolegomis“ (6 val.)
„Kaip pelnyti suaugusio ir vaiko pasitikėjimą atsižvelgiant į asmenybės tipologiją“ (6 val.)
„Perdegimo prevencija: streso valdymas, pozityvumas, atsipalaidavimas“ (6 val.)
„Ugdomosios ir terapinės priemonės formuojant emociškai palankią ugdymo aplinką“ (6 val.)
„Mokymasis eksperimentuojant. STEAM veikla“ (6 val.)
„Žaidimo vaidmuo ugdyme. Specialieji ugdymosi poreikiai. Lytiškumo pagrindai“ (6 val.)
Atvira integruota anglų kalbos-menų pamoka „Big Event 2021: Art and Languages“
Atvira integruota anglų kalbos-menų pamoka „Big Event 2021: Art and Languages“
Paskaita abiturientams „Ką veikti baigus mokyklą?“
Tarptautinė konferencija-edukacinė pamoka „Globaliame pasaulyje kalbėti savo balsu“
Apskritasis stalas – įvadas į prevencinių renginių planą „Mes prieš prekybą žmonėmis“
„Perdegimo prevencija: streso valdymas, pozityvumas, atsipalaidavimas“ (6 val.)
„Komunikacija su ugdytinio šeima. Penkios vaikų meilės kalbos – kaip atpažinti?“(6 val.)
„Ugdomosios ir terapinės priemonės formuojant emociškai palankią ugdymo aplinką“ (6 val.)
„Kūrybiškumas organizuojant gamtamokslinį ugdymą“ (6 val.)
Kūrybinių darbų konkurso „Troliai Mumiai“, skirto Skandinavijos dienoms 2021 m. paminėti, dalyvių apdovanojimo šventė
„Ikimokyklinukų ugdymas atsižvelgiant į vaiko charakterį. Temperamentas ir genetika“ (6 val.)
„Ugdomosios ir terapinės priemonės formuojant emociškai palankią ugdymo aplinką“ (6 val.)
Skip to content