Paieška

Naujienos

„Erasmus akreditacija – galimybių mozaika. Kauno Milikonių progimnazijos patirtis“
A. Mažeikienė, organizacijų psichologė
„Nuo efektyvaus laiko valdymo ir dėmesio sutelkimo iki etiketo. Pedagogų įvaizdžio svarba komunikuojant su mokiniais ir tarpusavyje“ (40 val.)
„Pasakų poveikis vaikų ateičiai: skaitymo ir istorijų pasakojimo praktiniai patarimai tėvams“
Lektorius Dr. G. Malinauskas
„Įtraukiojo ugdymo principai ir praktiniai aspektai“ (40 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Istorijų pasakojimas kaip įtraukusis ugdymas“ (6 val.)
Lektorius Dr. G. Malinauskas
„Įtraukiojo ugdymo principų analizė“ (10 val.)
„Pažintis su Latvijos istoriniu ir kultūros paveldu lankantis Rundalės ir Jelgavos pilyse“ (10 val.)
„Pažintis su Rygos ir Jūrmalos „art nouveau“ architektūra bei Kuldygos istoriniu paveldu“ (20 val.)
„Naujausi viešųjų pirkimų reglamentavimo pakeitimai“ (10 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Ryškios šešėlyje. Moterų vardai, įrašyti Kauno istorijoje“ (6 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Kauno tvirtovės V forto infrastruktūros teikiamos galimybės siekiant ugdyti mokinių kultūrinę, pažinimo ir pilietiškumo kompetencijas“ (6 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Kauno tvirtovės IV forto infrastruktūros teikiamos galimybės siekiant ugdyti mokinių kultūrinę, pažinimo ir pilietiškumo kompetencijas“ (6 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Vidinės pusiausvyros išlaikymo strategija. Kaip ją taikyti pedagogo darbe?“ (7 val.)
„Pirkimo dokumentų rengimas ir pirkimo procedūrų vykdymas“ (6 val.)
„Pažintis su Latvijos istoriniu ir kultūros paveldu bei Rygos miestu“ (20 val.)
„Pažintis su Rygos ir Jūrmalos art nouveau architektūra“ (20 val.)
„Pedagogų pažintinės ir kultūrinės kompetencijos plėtojimas lankantis Čekijos kultūros įstaigose“ (40 val.)
„Pedagogų pažintinės ir kultūrinės kompetencijos plėtojimas lankantis Gdanske“ (40 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Tautiniai simboliai Kauno tarpukario architektūroje“ (7 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Vidinės pusiausvyros išlaikymo strategija. Kaip ją taikyti pedagogo darbe?“ (6 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Istorijų pasakojimo įgūdžių dirbtuvės mokytojams“ (6 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Vidinės pusiausvyros išlaikymo strategija. Kaip ją taikyti pedagogo darbe?“ (6 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Tautiniai simboliai Kauno tarpukario architektūroje“ (7 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Pažintis su istorijų pasakojimu ir šios veiklos teikiamomis galimybėmis mokytojo darbe“ (6 val.)
„Žalieji pirkimai paprastai: žaliųjų kriterijų taikymas dažniausiai vykdomiems pirkimams“ (6 val.)
„Pirkimų planavimas ir mažos vertės pirkimų vykdymas“ (6 val.)
„Įvadas į emocinį intelektą ir LPS metodiką“ (8 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Įvadas į Kauno tarpukario modernizmo architektūrą“ (7 val.)
Seminaras-edukacinė išvyka „Prestižinė V. Putvinskio gatvė – modernizmo ašis su diplomatiniu prieskoniu“ (7 val.)
„Viešųjų pirkimų reglamentavimo pakeitimai“ (6 val.)
„Kultūrinės aplinkos pažinimo gilinimas ir įgytų žinių panaudojimas ugdymo(si) įstaigose“ (20 val.)
Skip to content