Paieška

Naujienos

„Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa“ (80 val.)
„Švietimo įstaigų vadovų ir darbuotojų atstovų tvarus bendradarbiavimas. Kolektyvinių sutarčių nuostatų įgyvendinimas švietimo įstaigose“ (8 akad. val.)
„Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa“ (80 val.)
„Vadovo asmeninis augimas: iššūkiai ir galimybės“ (40 val.)
„Įtraukties principo įgyvendinimas“: spektaklis „kitOKs“, dokumentinis filmas „Aš esu“
„Efektyvus ugdantis pokalbis“
„Efektyvus vadovavimas“ (6 val.)
„Atidos pratybos pokyčių valdymui“ (6 val.)
Respublikinė konferencija „Mokytojų mąstymo laboratorija: užkoduok ateitį kartu!“
„Formuojamasis vertinimas. Praktiniai pavyzdžiai“
„Formuojamojo vertinimo, įsivertinimo ir apibendrinamojo vertinimo elementai ugdymo procese“ (14 val.)
„Komandinis darbas įgyvendinant įtrauktį atnaujinto ugdymo turinio kontekste“
„Ugdymo turinio atnaujinimas įtraukiojo ugdymo kontekste“ (12 val.)
„Fenomenais grįstas ugdymas – nuo ko pradėti?“
„Skaitymo pradžiamokslis – kaip mokyti skaityti?“
„Kaip planuoti ir organizuoti vertinimo procesą?“
„Darbo su žmonėmis skirtumai skirtinguose organizacijos raidos etapuose“ (10 val.).
„Efektyvus darbas komandoje, konfliktų ir susirinkimų valdymas“ (8 val.).
„Universalaus dizaino galimybės realizuojant atnaujintą ugdymo turinį“
„Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas: kas aktualu šiandien?“ (40 val.).
„Organizacijos branda ir skirtingų vystymosi etapų problematika. Sprendimų įgyvendinimo ypatumai“ (18 val.).
„Atnaujintas vertinimo aprašas. Naujos įžvalgos ir požiūris į vertinimą“
Lietuvos švietimo centrų darbuotojų asociacijos konferencija „Transformuojantis mokytojų profesinis tobulėjimas mokymosi pažangai“
Paskaita „Atnaujintas ugdymo turinys ir vertinimas. Kaip galiu padėti savo vaikui?“
„Nepilnamečių psichoaktyvių medžiagų vartojimas ir jų keliamos rizikos valdymas“
„Bendruomenės santykių kūrimas, motyvavimo priemonės“
„Vadovavimo švietimo įstaigai įgūdžių tobulinimas: pokyčių valdymas, strategija, personalas“
„Vadybinių kompetencijų tobulinimas. Pasirengimas kompetencijų vertinimui“
„Ilgalaikio plano kūrimas pagal atnaujintas bendrąsias programas“
„Pamokos planavimas ir organizavimas orientuotas į kompetencijomis grįstą ugdymą“ (8 val.)
Respublikinė konferencija „Ugdymo turinio atnaujinimas – mokinio asmeninei ūgčiai“
Metodinių renginių ciklas „Kompetencijų raiška“: „Socialinė ir emocinė kompetencija“, „Pilietiškumo kompetencija“, „Kultūrinė kompetencija“
Metodinių renginių ciklas „Kompetencijų raiška“: „Kūrybiškumo kompetencija“, „Komunikavimo kompetencija“
Metodinių renginių ciklas „Kompetencijų raiška“: „Skaitmeninė kompetencija“, Pažinimo kompetencija“
„Atnaujintas ugdymo turinys: kaip gali prisidėti tėvai?“
„Į kompetencijų ugdymą ir mokinių įtrauktį orientuotos ugdomosios veiklos planavimas, įgyvendinimas ir kolegialus tobulinimas“ (10 val.)
„Savimotyvacija ir motyvacija“ (6 val.)
„Efektyvi tarpasmeninė komunikacija (Zoologijos sodas)“ (6 val.)
„Sėkmingo vadovo užrašai: vadovavimas žmonėms“ (40 val.)
„Efektyvi tarpasmeninė komunikacija (Zoologijos sodas)“
„Šiuolaikinės pamokos samprata. Esminiai pamokos kokybės aspektai“ (10 val.)
„Efektyvi tarpasmeninė komunikacija“ (Zoologijos sodas) (4 val.)
„Kompetencijomis grįsta pamoka“ (14 val.)
„Kaip išlaikyti matematikos VBE?“
„Pasirengimas ugdymo turinio atnaujinimui“ (14 val.)
„IT ir vizualinių priemonių panaudojimas ugdymo procese“
„IT priemonių ir platformų panaudojimas mokytojo darbe“
Respublikinė mokytojų konferencija „Klasės vadovo vaidmuo auklėtinio asmeninei pažangai ir sėkmei. Erasmus+ projektai – galimybė tobulinti savo kompetencijas“
„Pasirengimas ugdymo turinio atnaujinimui“ (14 val.)
„Mokymosi motyvacija – individualios pažangos garantas“ (6 val.)
„Vadovavimo švietimo įstaigai įgūdžių tobulinimas: pokyčių valdymas, strategija, personalas“ (6 val.)
„STEAM iššūkiai ir atradimai Kauno Jono ir Petro Vileišių mokykloje“
„Plastinė kūrybinė raiška“ (12 val.)
Respublikinė konferencija „Atnaujinto ugdymo turinio kelias iki kiekvieno mokinio“
„Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa“ (80 val.)
„Kauno mokyklos rengiasi atnaujinto ugdymo turinio (UTA) diegimui. Sėkmės, ieškojimai, atradimai“
„Skaitmeniniai įrankiai vertinimui, įsivertinimui“ (10 val.)
„Bendravimo sunkumai ir jų sprendimo būdai pedagoginiame procese. Darbas su „sunkiais“ žmonėmis“ (8 val.)
„Psichologinio atsparumo pagrindai“ (8 val.)
„Darbo santykių konfliktų atsiradimas, valdymas bei sprendimo būdai“ (8 val.)
„Sinchroniniai ir asinchroniniai nuotolinio (skaitmenizuoto) mokymo(si) būdai, naudojant G Suite for Education įrankius“ (10 val.)
„Microsoft Teams galimybės hibridinio mokymo procese. Geroji praktika“ (10 val.)
„Mano vaikas – paauglys“
„Sutikime vasarą saugiai“
„Mokyklų vadovų ir darbuotojų atstovų tvarus bendradarbiavimas“ (8 val.)
„Mokyklų geroji patirtis – mokinių pažangai“ (8 val.)
„Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa“ (80 val.)
„Mokinio individualios pažangos vertinimo metodika ir įrankiai“ (13 val.)
Lietuvių kalbos ir literatūros PUPP vertintojų mokymai (40 val.)
Matematikos PUPP vertintojų mokymai (40 val.)
„Office 365 sprendimai: hibridinio mokymo galimybės“
„Vadybinių kompetencijų tobulinimas. Pasirengimas kompetencijų vertinimui“ (40 val.)
„Mokyklos darbo tarybos narių kompetencija: švietimo įstaigos vidaus kontrolė“ (8 val.)
„Pamokos medžiagos rengimas ir grįžtamojo ryšio bendrakūra Google platformoje“ (10 val.)
„Psichosocialinės rizikos aplinka švietimo įstaigose: vadybiniai ir teisiniai sprendimai“ (8 val.)
„Microsoft Teams galimybės hibridinio mokymo procese“ (10 val.)
„Skaitmeniniai įrankiai interaktyvių užduočių kūrimui“ (10 val.)
„Mokinio individualios pažangos stebėsena, fiksavimas ir įsivertinimas“ (19 val.)
„Darbo santykiai švietimo įstaigoje: vidaus kontrolės sistemos diegimas“ (8 val.)
„Kaip geriausiai Microsoft 365 aplikacijas panaudoti per Teams“ (10 val.)
„Mokinių įgalinimas ir skaitmeninių kompetencijų skatinimas“ (10 val.)
„Sinchroniniai ir asinchroniniai nuotolinio (skaitmenizuoto) mokymo(si) būdai, naudojant G Suite for Education įrankius“ (10 val.)
„Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa“ (80 val.)
„Integruoto ugdymo modeliai ir nauda mokiniams“.
Kauno miesto ekonomikos mokytojų visuotinis susirinkimas-rinkimai, metodinio būrelio posėdis
„Susirinkimų vedimas“(14 val.)
„Ketinantiems kurti verslą – individuali veikla pagal pažymą ir verslo liudijimą“ (2 val.)
„Skaitmeniniai įrankiai interaktyvių užduočių kūrimui“ (10 val.)
Skip to content