Paieška

Naujienos

„Kvalifikacijos tobulinimo programa meninio ugdymo (dailės, muzikos, šokio, teatro) mokytojams, ketinantiems mokyti pagal ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas“ (40 val.)
Metodinis renginys „Tradicinio dainavimo žaismė“. Nijolės Grivačiauskienės knygos „Myliu folklorą“ pristatymas
„Šokio filmavimas: techninės ir kūrybinės galimybės“ (6 val.)
„Simbolių svarba ir reikšmė vaikų piešiniuose“ (8 val.)
„Pianistinio meistriškumo tobulinimas“ (6 val.)
Respublikinė konferencija „Jaunųjų džiazo atlikėjų ugdymo perspektyvos: kaip ir kodėl?“ (7 val.)
Respublikinė konferencija „MOKYMAS 360°: kūryba ir/ar DI“ (6 val.)
„Vaikų turizmo renginių organizavimas“ 8 val.
Metodinė valanda „Metodinės priemonės – elektroninės knygos „Pažinkime Mikalojaus Konstantino Čiurlionio pasaulį“ pristatymas“.
„Fortepijono mokymo aktualijos kintančios aplinkos kontekste“ (10 val.)
„Technologijų konstrukcinės medžiagos – medžio apdirbimas“ (16 val.)
„Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
„Pažintis su dzūkų dainavimo tradicija ir dainų karaliene Mare Kuodžiūte-Navickiene“ (6 val.)
„Ansamblinio dainavimo meninė raiška ir kūrybinės galimybės“ (8 val.)
„Psichologinių ir techninių sprendimų ieškojimas, ruošiant profesionalius styginių instrumentų atlikėjus viešam pasirodymui“ (6 val.)
Metodinė valanda „IKT ir dirbtinis intelektas muzikos pamokose: inovatyvūs metodai, įrankiai ir jų praktinis taikymas“
„Velykų džiaugsmai“ (8 val.)
„Vakarų Europos akademinio dainavimo metodų ypatumai“ (8 val.)
„Atlikėjiškumo ugdymo gairės ir perspektyvos“ (8 val.)
„Įvairios stilistikos kūrinių fortepijonui interpretacija ir techninių problemų sprendimo būdai“ (7 val.)
„Darbas su choru. Šių dienų iššūkiai ir aktualijos“ (10 val.)
„Kūrybiškumo ugdymas pianisto karjeroje“ (8 val.)
„Gimnastikos pagrindai. „Vogue“ subtilybės šokio pamokoje“ (8 val.)
„Šiuolaikinės lietuvių vokalinės muzikos interpretacijos aspektai. Leidinių pristatymas“ (6 val.)
„Techniniai ir meniniai aspektai padedantys tobulinti grojimą variniais pučiamaisiais instrumentais“ (7 val.)
„Dailės terapijos metodai ypatingų poreikių turintiems vaikams“ (8 val.)
Paskaita „Mikalojus Konstantinas Čiurlionis – lietuvių tautos genijus“
Respublikinė konferencija „Jaunojo atlikėjo ugdymas: patirtys, idėjos ir rekomendacijos“ (6 val.)
„Užgavėnių šurmulys: papročiai ir persirengėliai“ (8 val.)
„Dainavimo mokymai“ (8 val.)
„Lietuvių etnochoreografija“ (6 val.)
„Japoniško šokio „Suka Dokkoi“ mokymai“ (6 val.)
„Pagrindiniai jaunojo pianisto technikos formavimo principai“ (8 val.)
„Folkloras – bendravimo ir kūrybingumo ugdymo mokykla: šokių, ratelių, žaidimų mokymai“ (8 val.)
„Tautinio kostiumo pristatymas“ (8 val.)
„Smuiko muzikos atlikimo mokymas ir naujovės“ (6 val.)
„Praktinių įgūdžių tobulinimas ruošiant profesionalius akordeono, fortepijono ir tautinių instrumentų atlikėjus“ (8 val.)
„Metodinio leidinio „Lietuvių kompozitorių kūrinių instrumentuotės akordeono ir vokalo duetui“ pristatymas“ (10 val.)
„Muzikos interpretacijos ir saviraiškos menas“ (8 val.)
„Muzikos improvizacijos įgūdžių formavimas“ (6 val.)
Tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija „Scenos menų sintezė pedagoginėje / koncertinėje praktikoje“ (8 val.)
„Instrumentinis muzikavimas“ (8 val.)
„Tarmės, pasakojimų laboratorija“ (10 val.)
„Piešinys – kaip bazinė metafora“ (8 val.)
Metodinis-praktinis renginys „Idėjų turgus“
„Inovatyvūs grojimo akordeonu būdai ir naujausios metodikos“ (8 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
„Šokio žanro įvairovė, interpretacija ir atlikimo galimybės“ (8 val.)
Respublikinė metodinė-mokslinė konferencija „Profesionalusis muzikinis ugdymas Lietuvoje: patirtis, šiandienos aktualijos ir ateities vizijos“ (8 val.)
„Advento – Kalėdų šventinio laikotarpio simboliai“ (10 val.)
„Sceninės patirties aktualumas formuojant jaunąjį muzikantą“ (10 val.)
„Akordeono ir pučiamųjų instrumentų interpretacijos galimybės atliekant skirtingų epochų ir žanrų muziką“ (6 val.)
„Metodinės aktualijos tautinių muzikos instrumentų pamokoje“ (8 val.)
„Pianisto technikos lavinimo būdai“ (10 val.)
„Skaitmeninės priemonės kūrybai dailės pamokoje. Internetinis vaizdo redaktoriaus PhotoPea“ (20 val.)
„Klasikinės gitaros pamoka: problemos ir patirtys“ (6 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
Tarptautinė konferencija „Efektyvūs muzikos ugdymo metodai“ (10 val.)
„Sceninė laisvė: kaip valdyti techniką ir išraišką“ (8 val.)
„Tautinių muzikos instrumentų mokinių ugdymo pedagoginiai-psichologiniai iššūkiai ir praktiniai sprendimo būdai“ (8 val.)
„Meno kirminas. Ar aš taip pat?“ (6 val.)
„Atnaujinto ugdymo turinio iššūkiai ir gerosios patirtys“
„Praktiniai patyrimai ir patarimai kaip pasiekti pamokoje geriausią rezultatą“
„Senųjų amatų ir paprotinės dailės dirbtuvės: audimas“
„Baltų kultūros reliktai šiuolaikiniame gyvenime“ (10 val.)
Praktinė konferencija „Ukrainos ugdymo įstaigų vadovų patirtis organizuojant darbą karo sąlygomis“ (6 val.)
„Laisvosios improvizacijos įgūdžių formavimas“ (6 val.)
Praktinė konferencija „Ukrainos ugdymo įstaigų vadovų patirtis organizuojant darbą karo sąlygomis“ (6 val.)
„3D modeliavimo pradmenys Fusion 360 programa. Teorija ir praktika“ (8 val.)
Metodinė valanda „Dirbtinio intelekto galimybių panaudojimas muzikos pamokose“
Praktinė konferencija „Ukrainos ugdymo įstaigų vadovų patirtis organizuojant darbą karo sąlygomis“ (6 val.)
„Pasirengimas VII Lietuvos mokinių etninės kultūros olimpiadai: kalendorinių papročių ir liaudies kūrybos pažinimas“ (12 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
„Kauno 1-osios muzikos mokyklos mokytojų metodinių leidinių pristatymas“
„Šokėjų fizinis pasirengimas: akrobatika, lankstumo ir jėgos lavinimas“ (8 val.)
„Meninės fotografijos kūrybos bei raiškos priemonės ir vertinimo kriterijai“ (8 val.)
„Garso technologijos mokykloje: nuo akustikos iki ausies“ (8 val.)
„Mokytojo paveikumas ugdant jaunuosius akordeonininkus: teorinės ir praktinės įžvalgos“ (8 val.)
„Muzikos pamoka šiandien – aktyvus muzikos klausymas“ (8 val.)
Metodinis renginys „Edukacinė platforma Qoost: nauja inovatyvi aplinka mokyti, mokytis, kurti ir dalintis žiniomis“
„Profesionalių muzikantų profilis: kūrybiškumas, emocijos ir intelektas“ (6 val.)
„Scenos menų aktualijos ir iššūkiai“ (6 val.)
„Klasikinio šokio mokymo teorija ir praktika: kūno formavimas, atlikimo technika, kompozicijos kūrimo pagrindai“ (10 val.)
„Violončelės muzikos atlikimo mokymas ir naujovės“ (8 val.)
„Įvairios stilistikos kūrinių fortepijonui interpretacija ir techninių problemų sprendimo būdai“ (10 val.)
„Naujo repertuaro akordeonui apžvalga ir pristatymas. Atlikimo kokybės ir garso formavimo sąsajos ugdant jaunuosius akordeonininkus“ (8 val.)
„Muzikos pamoka šiandien – kūrybiškumas ir inovacijos ugdant įvairaus amžiaus vaikus“ (8 val.)
Senosios vokalinės muzikos atlikimo aspektai“ (12 val.)
„Tradicijų puoselėjimas ir inovacijų svarba tautinių instrumentų pamokoje“ (6 val.)
„Pažintis su praėjusių epochų šokiais“ (8 val.)
„Efektyvūs metodai, inovacijos ir patirtys muzikos teorijos pamokose“ (10 val.)
„Muzikos kūrinių interpretavimo tendencijos – nuo tradicijos iki novatoriškumo“ (8 val.)
„Harmoninės klausos ugdymas solfedžio pamokoje“ (8 val.)
„Velykų džiaugsmai“ (10 val.)
„Muzikos išraiškos priemonės puikiam atlikimui pasiekti“ (7 val.)
„Pasiruošimas pasirodymui scenoje. Praktiniai patarimai“ (6 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
Respublikinė konferencija „Menas – socialinės įtraukties ir ugdymo(si) galimybė“
„Sveikatai palankių ugdymosi aplinkų kūrimas ir pritaikymas ugdymo procese“ (8 val.)
„Šokėjų kūrybiškumo atskleidimas per improvizaciją bei šiuolaikinį šokį“ (9 val.)
„Tautinių muzikos instrumentų ugdymo bei muzikavimo perspektyvos“ (9 val.)
„Ankstyvasis muzikinis ugdymas Lietuvoje ir Vokietijoje. Naujų leidinių fortepijonui pristatymas“ (6 val.)
„Barokas: vokalinės muzikos interpretacijos principai“ (7 val.)
„Lietuviškos muzikos repertuaro apžvalga ir interpretavimo ypatumai“ (6 val.)
„Kauno Juozo Gruodžio konservatorijos fortepijono pedagogų indėlis formuojant Lietuvos pianizmo istoriją“ (8 val.)
„Kraštotyros ir pilietinio ugdymo svarba ir virsmas į netradicinio ugdymo formas“ (8 val.)
„Choreografijos ir muzikos atitikmuo flashmobo šokyje“ (6 val.)
„Muzikos pamoka šiandien – kūrybiškumas ir inovacijos ugdant įvairaus amžiaus vaikus“ (8 val.)
„Muzikinio mokinių ugdymo bendravimo ir bendradarbiavimo aktualijos“ (10 val.)
Vizualizuota lektorės nuotrauka
„Ribų svarba mokytojo ir mokinių tarpasmeniniuose santykiuose“ (10 val.)
„Praktinių įgūdžių tobulinimas ruošiant profesionalius styginių ir pučiamųjų instrumentų atlikėjus“ (6 val.)
Respublikinė muzikinių dalykų mokytojų konferencija „Muzikinio ugdymo patirtys ir perspektyvos“ (7 val.)
„Lietuvių etnochoreografija“ (6 val.)
„Užgavėnių šurmulys: papročiai ir persirengėliai“ (10 val.)
„Chorinės muzikos tradicijos ir jų puoselėjimas“ (6 val.)
„Pasirengimas 2024 m. vaikų ir moksleivių – liaudies kūrybos atlikėjų – konkursui „Tramtatulis“. Dainavimo mokymai“ (10 val.)
„Pasirengimas 2024 m. vaikų ir moksleivių – liaudies kūrybos atlikėjų – konkursui „Tramtatulis“. Pasakojamosios tautosakos ir tarmių kūrybinės laboratorijos“ (10 val.)
Metodinis-praktinis renginys „Idėjų turgus“
Vizualizuota lektorės nuotrauka
Paskaita „Emocinė šeimos sveikata. Kaip to pasiekti atvirumu, supratingumu bei priėmimu, esant natūraliam kartų skirtumui?“
„Technologiniai grojimo mediniais pučiamaisiais instrumentais pagrindai: kvėpavimas, pratimai be instrumento, tembro lūkesčiai Europoje XXI amžiuje“ (6 val.)
„Festivaliai, koncertai, konkursai. Planingas ir profesionalus pasiruošimas – kelias į sėkmę“ (10 val.)
„Pasirengimas 2024 m. vaikų ir moksleivių – liaudies kūrybos atlikėjų – konkursui „Tramtatulis“. Tautinis kostiumas“ (10 val.)
„Pasirengimas 2024 m. vaikų ir moksleivių – liaudies kūrybos atlikėjų – konkursui „Tramtatulis“. Instrumentinis muzikavimas“ (10 val.)
„Tylos ir garso išradėjai“ (6 val.)
„Improvizacijos ir etiudai šokio pamokose“ (6 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
„Tekstilė ir baldų apmušimas“ (16 val.)
„Pagalba mokiniui, įsisavinant naują medžiagą. Techninių ir meninių užduočių sprendimai“ (8 val.)
„Romantizmo kameriškumas dabarties žvilgsniu“ (8 val.)
„Etiudų fortepijonui mokymosi didaktika“ (8 val.)
„Sceninės patirties kaupimas pasitelkiant įvairių metodų, priemonių integravimą muzikos/meno mokyklose“ (8 val.)
„Mikas Petrauskas – lietuvybės šauklys, scenos menų pradininkas Lietuvoje“ (6 val.)
„Geroji praktika ekologijos ir gamtos užsiėmimuose“ (8 val.)
Muzikinis ugdymas – naujas požiūris į tradicijas šiuolaikinėje pamokoje“ (6 val.)
„Interpretacijos įvairovė ir kūrybiškas mokymo procesas fortepijono pamokoje“ (8 val.)
„Jaunojo muzikanto kūrybiškumo ir atsakomybės ugdymas atlikėjo raiškos pamokoje“ (8 val.)
„Pasakų terapijos metodai spontaniško mąstymo ugdymui“ (8 val.)
„Pasipuoškime namus Kalėdoms“ (10 val.)
Metodinis renginys „Sėkmės metodų mozaika“
„Jaunųjų dainininkų balso formavimo ypatumai. Pasitaikančios klaidos ir koregavimo metodai“ (9 val.)
„Atnaujinta dailės bendroji programa ir mokinių pasiekimų vertinimo naujovės“ (10 val.)
„Emocinio atsparumo resursai“ (10 val.)
„Piešinys – kaip bazinė metafora“ (8 val.)
„Veiklų pamokose planavimas, atsižvelgiant į ugdomas kompetencijas, vertinimas dirbant pagal atnaujintas technologijų, taikomųjų technologijų programas“ (20 val.), I dalis
Konferencija-praktikumas „Tradicijų ir inovacijų integracija muzikinio ugdymo procese“ (10 val.)
Metodinė valanda „Atnaujinto ugdymo turinio aktualijos bendrojo ugdymo mokyklų muzikos pamokose“
„Baltų kultūros reliktai kalboje, kultūroje, tautodailėje“ (10 val.)
„Lotynų Amerikos šokių choreografija – retai naudojami figūrų jungimai pramoginiame šokyje“ (8 val.)
„Pasirengimas VI Lietuvos mokinių etninės kultūros olimpiadai: kalendorinių papročių ir liaudies kūrybos pažinimas“ (12 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
„Atnaujintą muzikos dalyko programą pasitinkant: individualiųjų muzikos dalyko programų rengimas ir įgyvendinimas“ (6 val.)
Projekto „Kokybės krepšelis“ respublikinė konferencija „Tvarus išteklių panaudojimas vaiko ūgčiai“
„Muzikos stiliaus suvokimo ir interpretavimo principai“ (6 val.)
„Fortepijoninės muzikos atlikimo interpretacijos stilistiniai elementai pagrindiniame ugdymo etape“ (8 val.)
„Etnografinės ir kalbinės Aukštaitijos takoskyra“ (10 val.)
„Kūrybiškas mokytojas – kūrybiškas mokinys“ (16 val.)
„Džiazinės improvizacijos mokymo metodika“ (6 val.)
„Vaikų lankstumas šokio pamokoje. Džiazo naujovės ir improvizacijos“ (8 val.)
„Solinis ir harmoninis klasikinės gitaros vaidmuo ansamblinio muzikavimo bendrystėje su kitais instrumentais“ (6 val.)
„Meninės fotografijos kūrybos bei raiškos priemonės ir vertinimo kriterijai“ (8 val.)
Respublikinė konferencija „Sėkmingo džiazo atlikėjų ugdymo ypatybės“ (6 val.)
„Fortepijono mokymo ypatumai berniukų chorinio dainavimo mokyklose“ (6 val.)
„Fortepijoninės muzikos atlikimo interpretacijos stilistiniai elementai pradiniame ugdymo etape“ (8 val.)
„Liudviko van Bethoveno sonatų interpretacija“ (8 val.)
„Etninės kultūros integravimo galimybės į šiuolaikinį ugdymo turinį“ (20 val.), I dalis
„Technologijų konstrukcinės medžiagos – medienos apdirbimas“ (16 val.)
„Technologijų konstrukcinės medžiagos – šaltkalvystė“ (8 val.)
„Tradicinių bei inovatyvių metodų dermė pučiamųjų instrumentų pamokose“ (8 val.)
„Savivoka ir savireguliacija – mokytojo emocinio atsparumo ašis“ (10 val.)
„Atlikėjiškų įgūdžių formavimas fortepijono pamokoje“ (6 val.)
„Šiandieniai iššūkiai muzikiniame ugdyme: mokytojų patirtys ugdant jaunuosius akordeonininkus“ (6 val.)
„Techninių problemų sprendimai bei kūrybiniai ieškojimai mokymo(si) procese grojant akordeonu“ (8 val.)
„Saugus elgesys vandenyje ir prie vandens“
„Šiuolaikinės mokytojo kompetencijos, sudarančios prielaidas ugdyti mokinių technologinį raštingumą, vertybines nuostatas ir antrepreneriškumą“ (10 val.)
„Neuroedukacija – ar galima keisti požiūrį, mąstymą, elgseną?“ (10 val.)
„Tradicijos ir šiuolaikiškumo dermė meniniame ugdyme“ (10 val.)
„Darbas su choru. Šių dienų iššūkiai, aktualijos ir problemų sprendimas“ (6 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
„Nacionalinės muzikos reikšmė ugdant jaunuosius dainininkus. Tinkamas repertuaro parinkimas kaupiant konkursinę patirtį“  (8 val.)
„Pedagoginės – profesinės patirties sklaida muzikos/meno mokykloje“ (6 val.)
„Pasipuoškime namus Velykoms“ (10 val.)
Respublikinė konferencija „Dailė – socialinės įtraukties ir ugdymo(si) galimybė“
„Euritmija – judesio kalbos menas, terapija šokių pamokoje“ (6 val.)
„Efektyvūs jaunųjų stygininkų mokymo metodai, padedantys gerinti mokymo(si) kokybę“ (8 val.)
Metodinis praktinis renginys „Idėjų turgus“
„Gabių mokinių ugdymas. Inovatyvūs darbo metodai, ruošiant mokinius festivaliams, konkursams“ (6 val.)
„Teorinių žinių bei praktinių įgūdžių pritaikymas ugdant jaunuosius nacionalinių/tautinių instrumentų atlikėjus“ (8 val.)
„Muzikinio ugdymo svarba asmenybės formavime (intelektas, atsakomybė, darbiniai įgūdžiai)“ (6 val.)
„Pianistės profesorės Nijolės Ralytės koncertmeisterio meistriškumo kursai“ (6 val.)
„Aitvarų raidos istorija, konstravimo technologijos ir gamyba“ (6 val.)
„Aitvarų raidos istorija, konstravimo technologijos ir gamyba“ (6 val.)
„Pasirengimas 2023 m. vaikų ir moksleivių – liaudies kūrybos atlikėjų – konkursui „Tramtatulis“. Tarmės, pasakojimo laboratorija“ (10 val.)
„Pasirengimas 2023 m. vaikų ir moksleivių – liaudies kūrybos atlikėjų – konkursui „Tramtatulis“. Tautinis kostiumas“ (10 val.)
„Kūrybinės užduotys šokio pamokoje“ (8 val.)
„Kūrybinės fotografijos panaudojimas ugdymo procese. Fotoreportažo kūrimas“ (8 val.)
Tarptautinė konferencija „Muzikos ir šokio menų sintezė pedagoginėje praktikoje“ (6 val.)
„Klarneto atlikimo menas ir ugdymo procese naudojamos išraiškos priemonės“ (6 val.)
„Fortepijono muzikos atlikimo mokymas atsižvelgiant į stiliaus ir epochos ypatumus“ (8 val.)
„Romantizmo epochos pedagoginio repertuaro fortepijonui kūrėjai: C. Gurlitt kūryba“ (6 val.)
„Klasikinio dainavimo pagrindai pradedantiesiems dainininkams“ (6 val.)
„Garso formavimo ir pedalizacijos reikšmė įvairiuose kūrinio mokymo/si etapuose“ (6 val.).
„Kaip ugdyti kūrybiškumo bei skaitmeninę mokinių kompetenciją technologijų ir menų pamokose. Tarpdiscipliniškumo svarba bei skaitmeninių įrankių pritaikymo galimybės“ (10 val.) 
Edukacinė išvyka-seminaras ,,Pažinti gimtąjį kraštą be technologijų (ne)įmanoma“ (10 val.).
„Jaunųjų pianistų mokymo/si ypatumai: užduotys, lūkesčiai, rezultatas“ (6 val.)
„Geroji praktika ekologijos ir gamtos užsiėmimuose“ (8 val.)
„Pasipuoškime namus Kalėdoms“ (10 val.)
„Inovatyvių mokymo metodų taikymas ir repertuaro parinkimas muzikos pamokoje“ (8 val.)
„Architektūros integravimas į ugdymo turinį 5–8 klasėse“ (6 val.)
„Muzikos terapijos metodų taikymas ugdymo procese įgyjant socialines, asmenines, kultūrines kompetencijas specialiųjų poreikių turintiems vaikams“ (20 val.) I sesija
„Tautinių muzikos instrumentų sklaida  ir muzikavimo perspektyvos“ (6 val.)
„Skulptūra mieste“ (6 val.)
Respublikinė konferencija „Muzika kultūros, mokslo, švietimo, žmogaus raidos procesuose“ (6 val.)
Respublikinė konferencija „Kauno krašto fortepijono mokytojų draugijos 25-rių metų raidos aktualijos ir knygos, skirtos draugijos įkūrėjai V. Karužaitei atminti, pristatymas“
„Šiuolaikiniai mokymo(si) metodai, sąlygojantys įdomias ir turiningas technologijų, dizaino ir dailės pamokas mokiniams bei mokytojams“ (10 val.)
„Baltų kultūros reliktai kalboje, kultūroje, tautodailėje“ (10 val.)
„Šiuolaikinis požiūris į darbo ir asmeninio gyvenimo derinimą“ (6 val.)
„Lietuvos etnografinių regionų pažinimo įtraukimas į etnokultūrinį ugdymą (pasirengimas penktajai Lietuvos mokinių etninės kultūros olimpiadai)“ (6 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
„Muzikos terapijos metodai darniam vaiko vystymuisi“ (10 val.)
„Folkloras – itin vertinga ir patraukli vaikų ugdymo priemonė“ (20 val.) II dalis
„Kvalifikacijos tobulinimo programa meninio ugdymo (dailės, muzikos, šokio, teatro) mokytojams, ketinantiems mokyti pagal ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas“ (40 val.)
„Dainavimas vokaliniame ansamblyje: atviri pasidainavimai, repertuaras, patarimai ir gudrybės“ (6 val.)
„Tautinių mažumų, gyvenančių Lietuvoje, tradicijos bei kultūrinis paveldas“ (6 val.)
„Meninės fotografijos kūrybos bei raiškos priemonės ir vertinimo kriterijai. Temos pasirinkimas“ (8 val.)
„Suvalkijos (Sūduvos) regiono paveldas“ (10 val.)
„Ergonominės aplinkos svarba gitaros mokytojo klasėje“ (6 val.)
„Interpretacija kaip muzikos kūrinio idėjos ir turinio perteikimo instrumentas“ (6 val.)
Respublikinė konferencija „Jaunųjų džiazo muzikantų ugdymo aktualijos: patirtys ir galimybės“
„Lietuvių kompozitorių chorinės muzikos kūryba, atlikimo ir interpretacijos ypatumai“ (6 val.)
„Muzikinės minties interpretacija gitaros pamokose ir aktualūs darbo kultūros klausimai“ (6 val.)
„Įtraukusis ugdymas muzikos pamokoje“ (10 val.)
„Ugdymo ypatumai berniukų chorinio dainavimo mokyklose: patirtis, dabartis, gairės ateičiai“ (16 val.)
„Metaforiniai asociatyviniai paveikslėliai – priemonė judėti mažais žingsneliais didelio tikslo link“ (8 val.)
„Pianistinis pasirengimas pasirodymui scenoje: muzikos išraiškos priemonių aktualizavimas“ (6 val.)
„Garso išgavimo subtilybės grojant akordeonu. Atlikimo kokybės ir garso formavimo sąsajos ugdant jaunuosius akordeonininkus“ (6 val.)
„Šiuolaikinė technologijų pamoka ir naujų bendrųjų technologijų programų iššūkiai. Kodėl verta imtis pokyčių dėstant technologijas mokykloje?“ (10 val.)
„Folkloras – itin vertinga ir patraukli vaikų ugdymo priemonė“ (20 val.) I dalis
„Choreografinių kompozicijų kūrimas ir režisavimas“ (6 val.)
„Kultūrinė raiška, pažįstant Kauno miesto istoriją ir gatvės meną“ (8 val.)
„Pasipuoškime namus Velykoms“ (10 val.)
„Kankliavimo ypatumai ir interpretacijos galimybės kūrinių kanklėmis atlikime“ (6 val.)
Kūrybinės dirbtuvės „Pasitinkant Velykas“
„Šokio ugdymas: galimybės ir alternatyvos“ (8 val.)                        
„Pianizmo ugdymo principai vyresniųjų klasių mokinių repertuare“ (6 val.)
„Pedagoginių metodų spektro įvairovės pritaikymas mokant muzikos, šiuolaikinėje muzikos / meno mokykloje“ (6 val.)      
„Kaip kokybiškai fotografuoti mobiliuoju telefonu ir ruošti nuotraukas konkursams“ (8 val.)
„Įvairių stilių ir epochų kūrinių interpretacija ir atlikimo ypatumai grojant akordeonu“ (6 val.) 
Respublikinė konferencija „Pirmosios medicinos pagalbos ugdymas mokyklose ir jo praktinė svarba“
„Muzikos mokyklos mokinių sėkmingo ugdymo(si) orientavimas: tradicijos, inovacijos, kūrybinės patirtys“ (6 val.)
Metodinis-praktinis renginys „Idėjų turgus“ (6 val.)
„Fleitos pedagogo iššūkiai, problemos ir jų sprendimo būdai, bei aktualijų apžvalga nūdienos muzikos/meno mokykloje“ (6 val.)
„Ritmo ir kūno perkusijos galimybės chore“ (6 val.)
„Metaforiniai asociatyviniai paveikslėliai kūrybiškumo ir komunikavimo ugdymui“ (8 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
Metodinė valanda – gerosios patirties sklaida „Projektas „Tautosakos medis“
„Smuiko šeimos instrumentų pedagogikos kelias“ (6 val.)
,,Kraštotyros ir pilietinio ugdymo svarba ir virsmas į netradicines pateikimo formas“ (10 val.)
„Kontreformacijos architektūra ir barokas“ (6 val.)
„Šok, judėk, sportuok – sėkmės ir geros nuotaikos užtaisas“ (6 val.)
„Frankofoniška daina ir teatro pjesė prancūzų kalbos pamokoje“ (12 val.)
„Kūrybinės fotografijos panaudojimas ugdymo procese. Fotoreportažo kūrimas“(8 val.)
„Vaizdo reportažo kūrimo technika“ (8 val.)
„Filmų kūrimas mėgėjiškomis priemonėmis ir vertinimo kriterijai“ (8 val.)
„Geroji praktika ekologijos ir gamtos užsiėmimuose“ 6 val.)
„Kasdieninio užsiiminėjimo muzikos instrumentu principai. Istorinė raida ir technologiniai iššūkiai“ (6 val.)
,,Šiuolaikiški sprendimai kasdieniame pedagogo darbe. Siekiamybė ir rezultatai“ (6 val.)
„Pianisto Roberto Lozinskio meistriškumo kursai“ (6 val.)
„Metodų, taikytinų mokant muzikos, meno mokyklų mokinius laisvosios improvizacijos, apžvalga“ (6 val.)
„Šokio ir muzikos santykis mokykloje. Choro choreografija“ (10 val.)
„Pasipuoškime namus Kalėdoms“ (10 val.)
„Jaunųjų šaulių būrelių vadovų mokymas“ (64 val.)
„Dailės pamoka. Fantazijos lavinimo metodai“ (10 val.)
„Mokymo priemonių efektyvumas solfedžio ir muzikos istorijos pamokose“ (6 val.)
Respublikinis bendrojo ugdymo mokyklų 5–12 klasių mokinių tapybos darbų konkursas „Dialogas ir spalva“
,,Pilietiškumo ugdymas neformaliojo vaikų švietimo veikloje: nuo idėjos iki rezultato“ (6 val.)
Vaikų turizmo vadovų mokymo programa „Vaikų turizmo renginių organizavimas“ (8 val.)
,,Sveikatai palankių ugdymosi aplinkų kūrimas ir pritaikymas ugdymo procese“ (6 val.)
„Tekstilė ir baldų apmušimas“ (16 val.)
Respublikinė metodinė konferencija „Grojimo pagrindų ugdymas muzikos mokykloje įvairių poreikių vaikams“ (6 val.).
„Giedrius Kuprevičius: autorinė kūryba ir kūrinių interpretacija“ (6 val.)
„Muzikos mokyklose besimokančių mokinių motyvacijos skatinimas, kūrybiški mokymo metodai specialybės dalykų pamokose“ (40 val.)
„Pažangių mokymo(si) metodų taikymas ugdymo procese“ (6 val.)
„Dialogas ir spalva“ (6 val.)
„Kvalifikacijos tobulinimo programa meninio ugdymo (dailės, muzikos, šokio, teatro) mokytojams, ketinantiems mokyti pagal ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas“ (40 val.)
„Emocinio imitavimo metodas: muzikinio ugdymo, kūrybiškumo ir bendražmogiškų vertybių ugdymo dialogas“ (6 val.)
„Aukštaičių kankliavimo tradicija“ (11 val.)
„Baltų kultūros reliktai kalboje, kultūroje, tautodailėje“ (10 val.)
Tarptautinė muzikos ir meno mokyklų mokytojų konferencija „Ansamblinio muzikavimo aktualumas ugdant jaunuosius atlikėjus“
„Lietuvos etnografinių regionų pažinimo įtraukimas į etnokultūrinį ugdymą (pasirengimas ketvirtajai Lietuvos mokinių etninės kultūros olimpiadai)“ (6 val.)
,,Vaiko saugos sampratos ugdymas, taikant netradicines erdves, metodus ir priemones“ (6 val.)
Edukacinė išvyka – seminaras „Naujos patirtys, patyriminis ugdymas ir komandinis darbas vykdant pažintines išvykas, žygius“ (10 val.)
„Meninės fotografijos kūrybos bei raiškos priemonės ir vertinimo kriterijai“ (8 val.)
„Chorinio dirigavimo ypatumai ir jo įtaka atlikėjui“ (6 val.)
Skip to content